همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در شهر قدس برگزار می‌شود
همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در شهر قدس برگزار می‌شود

شهریاریها به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرمانداری شهرستان قدس، مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قدس اظهار کرد: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قدس به مناسبت هفته بسیج و با هدف فرهنگ‌سازی ورزش و ایجاد شور و نشاط اجتماعی اقدام به برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی می‌کند. بهزاد لطفی بیان کرد: افزایش سلامت عمومی جامعه، نشاط در […]

شهریاریهاشهریاریها به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرمانداری شهرستان قدس، مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قدس اظهار کرد: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قدس به مناسبت هفته بسیج و با هدف فرهنگ‌سازی ورزش و ایجاد شور و نشاط اجتماعی اقدام به برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی می‌کند.

بهزاد لطفی بیان کرد: افزایش سلامت عمومی جامعه، نشاط در خانواده‌ها و همچنین ایجاد فضای سالم و صمیمی برای اقشار مختلف را از دیگر اهداف برگزاری همایش عنوان کرد.

وی افزود: شروع این همایش ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح روز جمعه ۶ آذر ماه جاری از میدان قدس خواهد بود و در پایان به قید قرعه به شرکت‌کنندگان جوایز نفیسی از جمله کمک‌هزینه سفر به کربلا، کمک‌هزینه به مشهد، دوچرخه، لوازم خانگی و لباس ورزشی اهدا خواهد شد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قدس تأکید کرد: شرکت‌کنندگان در این همایش می‌توانند کارت شرکت در قرعه‌کشی را از حوزه‌های بسیج واقع در میدان امام حسین (ع)، خیابان شهیدان حمیدی (هشت متری شورا)، خیابان شهید ملکی، خیابان طالقانی و حوزه معاونت ورزشی سازمان واقع در بلوار ولیعصر (عج) و اداره تربیت‌بدنی واقع در خیابان شهرداری دریافت کنند و شماره تلفن ۴۶۸۲۶۵۰۱ برای کسب اطلاعات بیشتر به همشهریان گرامی اعلام شده است.

بهزاد لطفی در پایان متذکر شد: همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قدس و با همکاری ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس و اداره تربیت‌بدنی برگزار می‌شود.