همایش بزرگ دوچرخه سواری در شهریار برگزار شد
همایش بزرگ دوچرخه سواری در شهریار برگزار شد

شهریاریها : همایش بزرگ دوچرخه سواری به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهریار با استقبال خوب همشهریان شهریاری برگزار شد. این همایش با شکوه که با حضور دکتر ناجی فرماندار،احمدعبدالوند رئیس اداره ورزش و جوانان،علی محمدی عضو شورای شهر شهریار،دکتر رهگذر رئیس هئیت ورزشهای همگانی،علی پورمهر رئیس و فرهاد رمضانی دبیر هئیت دوچرخه سواری،فرهاد شاهمیری […]

img_7733شهریاریها : همایش بزرگ دوچرخه سواری به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهریار با استقبال خوب همشهریان شهریاری برگزار شد.

این همایش با شکوه که با حضور دکتر ناجی فرماندار،احمدعبدالوند رئیس اداره ورزش و جوانان،علی محمدی عضو شورای شهر شهریار،دکتر رهگذر رئیس هئیت ورزشهای همگانی،علی پورمهر رئیس و فرهاد رمضانی دبیر هئیت دوچرخه سواری،فرهاد شاهمیری داور المپیکی والیبال کشورمان ،طیب حیدری مسئول تربیت بدنی شهرداری شهریار و محسن رمضانی ملی پوس دوچرخه سواری کشور و به همت اداره ورزش و جوانان و همکاری هئیت های دوچرخه سواری و ورزشهای همگانی و تربیت بدنی شهرداری شهریار روز جمعه ۲ مهرماه با حضور بیش از ۱۰۰ علاقه مند مسیر گلزار شهدای گمنام -میدان فرمانداری ، میدان معلم تا آستان مقدس امامزاده اسماعیل (ع) را رکاب زدند.

در این مراسم دکتر ناجی فرماندار و تعدادی از مسئولین با علاقه مندان در میسر تعیین شده هم رکاب شدند.

دکتر ناجی فرماندار شهرستان شهریار در این مراسم با بیان اینکه؛ شما نوجوانان ورزشکار در هفته دفاع مقدس به نام شهدا دست به اقدام بزرگی زدید و برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا قدم برداشتید.

وی افزود: شهدا روزی در سنگرها دفاع می کردند و امروز شما نوجوانان در سنگر علم قدم برمی دارید و جنگ شما در این عرصه است چراکه امروزه اقتدار ما با پیشرفت های علمی صورت می گیرد.

ناجی اظهار کرد: اگر امروزه کشوری دارای عزت و پیشرفت است مرهون علم آن خطه و ملت است.وی در خاتمه از دست اندرکاران برگزاری این همایش تقدیر و تشکر کرد.

احمدعبدالوند رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار ضمن تشکر و قدردانی از جمعیت هلال احمر شهرستان،شهرداری شهریار،پلیس راهور،نیروی انتظامی و فروشگاه دوچرخه سواری اسپید و همه عزیزانی که به نوعی در برگزاری این همایش نقش داشتند اظهار امیدواری کرد با استقبال خوبی که مردم از این مراسم بجا آورند در ماه آینده شاهد برگزاری همایش های اینچنی در سطح شهرستان شهریار باشیم.

همچنین در این مراسم مزار شهداء گمنام توسط فرماندار و دیگر مسئولین شهر گلباران شد.

در پایان این همایش  به تعدادی شرکت کنندگان به قید قرعه هدایای اهدا شد.

علاقه مندان به دوچرخه سواری می توانند جهت اطلاعات بیشتر با آقای رمضانی دبیر هئیت دوچرخه سواری شهرستان شهریار با شماره ۰۹۱۲۵۴۷۴۹۱۳ تماس حاصل فرمایند.

[nggallery id=65]