همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در امیریه شهریار
همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در امیریه شهریار

شهریاریها : به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، همایش پیاده روی خانوادگی به همت اداره ورزش و جوانان، شهرداری و شورایی شهر و تربیت بدنی شهرداری شهریار در امیریه، از ابتدای میدان وحدت به سمت پارک شاهد این منطقه برگزار گردید. به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار، در این مراسم […]

DSC09278شهریاریها : به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، همایش پیاده روی خانوادگی به همت اداره ورزش و جوانان، شهرداری و شورایی شهر و تربیت بدنی شهرداری شهریار در امیریه، از ابتدای میدان وحدت به سمت پارک شاهد این منطقه برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار، در این مراسم که حسین گروسی نماینده شهرستان های شهریار، قدس و ملارد، رهنما شهردار شهریار، اعضای شورای اسلامی شهر و عبدالوند رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان و دیگر مسئولین این شهر حضور داشتند،گروهی از ژیمناست کاران نونهال با حرکات نمایشی جذاب و دیدنی شور و نشاط مضاعفی در بین شرکت کنندگان به وجود آوردند.

در ادامه مراسم از چند تن از پیشکسوتان ورزش صبحگاهی تقدیر به عمل آمد و پس از قرعه کشی، جوایز توسط مسئولین شهر توزیع شد.این پنجمین همایش پیاده روی سالجاری در شهرستان شهریار است.