هشدار معاون استاندار تهران به شوراها برای انتخاب به موقع شهردار
هشدار معاون استاندار تهران به شوراها برای انتخاب به موقع شهردار
شهریار- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران ضمن هشدار به شوراها برای انتخاب به موقع شهرداران گفت: در صورت پایان فرصت قانونی انتخاب شهردار اقدام قائم مقامی صورت می‌گیرد.

به گزارش شهریاریها ، عبدالرضا چراغعلی عصر یکشنبه در حاشیه تودیع و معارفه شهردار شهریار که با حضور مسئولان استانی و محلی در اردوگاه شهید منتظری برگزار شد اظهار داشت: امروز محمد صادق کولیوند با حکم وزیر کشور به عنوان شهردار شهریار معارفه شد که جا دارد از اعضای شورای این شهر به سبب سرعت عمل تشکر کنیم و امیدواریم سایر شهرستان‌ها نیز در فرصت باقی مانده به وظیفه قانونی خود عمل کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران بیان داشت :۵۰ درصد شوراهای شهرهای استان تهران هنوز شهردار انتخاب نکرده اند و اگر تا فرصت قانونی شهرداران خود را انتخاب نکنند اقدام قائم مقامی برای آن شهرها اعمال خواهد شد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر برنامه مجموعه استانداری تهران جهت تقویت منابع مالی شهرداری‌ها نیز گفت: سیاست استانداری در زمینه افزایش منابع درآمدی شهرداری‌ها تاکید بر مشارکت و سرمایه گذاری جهت ایجاد در آمد پایدار است.

چراغعلی بیان داشت: استانداری تهران مشغول بازنگری طرح تفضیلی و جامع شهری شهریار است و امیدوار هستیم با اصلاح این طرح هم مردم به منافع خود برسند و هم شهرداری نیز از میان در آمدی داشته باشد.