هزار و700میلیارد ریال اعتبار ازمحل سفررییس جمهوری به شهریار اختصاص یافت
هزار و700میلیارد ریال اعتبار ازمحل سفررییس جمهوری به شهریار اختصاص یافت

نعمت الله ترکی یکشنبه شب در همایشی با هدف تشریح دستاوردهای سفر رییس جمهوری به شهرستان شهریارافزود: ازاین مقدار اعتبار600 میلیاردریال برای تکمیل ساختمان بیمارستان 313 تختخوابی امام خمینی،300 میلیارد ریال برای اجرای تصفیه خانه شهری و300 میلیاردریال برای تجهیز امکانات و پمپاژ آب از کانال محمدیه به دشت های شهرستان های شهریار، اسلامشهر و […]

81637960-6504931

نعمت الله ترکی یکشنبه شب در همایشی با هدف تشریح دستاوردهای سفر رییس جمهوری به شهرستان شهریارافزود: ازاین مقدار اعتبار600 میلیاردریال برای تکمیل ساختمان بیمارستان 313 تختخوابی امام خمینی،300 میلیارد ریال برای اجرای تصفیه خانه شهری و300 میلیاردریال برای تجهیز امکانات و پمپاژ آب از کانال محمدیه به دشت های شهرستان های شهریار، اسلامشهر و رباط کریم در نظر گرفته شده است.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار تهران تصریح کرد: از مجموع اعتبارات در نظر گرفته شده 180میلیارد ریال برای تأمین آب آشامیدنی شهری و روستایی شهریار اختصاص خواهد یافت ضمن اینکه باقیمانده اعتبارات برای ساخت سالن های ورزشی و مجموعه ورزشی پنج هزار نفری هزینه خواهد شد.

وی گفت: هجدهمین سفر پر خیر و برکت رییس جمهوری به شهرستان های غرب استان تهران دستاوردهای مهمی برای شهرستان های شهریار، ملارد و قدس به همراه داشت.

ترکی با اشاره به نشست چند ساعته رییس جمهوری و اعضای هیات دولت و استاندار تهران در پیرامون بررسی نیاز های اساسی این منطقه گفت: آقای روحانی در این نشست نسبت به رفع مشکلات و تأمین نیازهای بهداشتی و درمانی منطقه تأکید کرده و اعتبارات ویژه ای را به این منظور اختصاص دادند.

وی تأکید کرد: توجه به توسعه قطار شهری که کار مطالعات آن انجام شده و در سال 94 کار اجرایی آغاز خواهد شد از دیگر مصوبات سفر رییس جمهوری به این شهرستان است.

حسین گروسی نماینده مردم شهریار، ملارد و قدس در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: سفر رییس جمهوری و هیات دولت به شهرستان های غرب استان تهران آثار و برکات ارزشمندی را به دنبال داشت و مردم فهیم غرب استان در مراسم استقبال به صورت پر شور و جدی از خدمتگزاران خود تجلیل کردند.

وی با اشاره به عزم جدی دولت تدبیر و امید برای برطرف کردن نیازها و کمبودهای منطقه افزود: دولت در تلاش است برای رفع مشکلات مردم منطفه است به گونه ای که بیمارستان شهریار که 20 سال اززمان کلنگ زنی آن گذشته و هیچ اعتباری برای آن اختصاص نیافته بود، رییس جمهوری 600 میلیارد ریال برای ساخت آن درنظر گرفت و 900 میلیارد ریال نیز برای ساختمان بیمارستان های ملارد و قدس و 700 میلیارد ریال برای تجهیز این بیمارستان ها اختصاص دادند.

گروسی خاطرنشان کرد: مسوولان نیز به طور جدی پیگیر اجرایی شدن مصوبات رییس جمهوری باشند.

سعید ناجی فرماندار شهرستان شهریارنیز گفت: انصافا دولت تدبیر و امید برای برآورد نیازها و کمبودهای شهرستان های غرب استان تهران به طور کارشناسانه عمل کرده که این خود بیانگر توجه دولت به مناطق محروم است.

وی افزود: سفرهای استانی رییس جمهوری و هیات دولت اهمیت خاصی در کشور دارد و مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است و پاسخی به اعتماد مردم و می تواند پاسخگویی برای رفع نیازهای هر منطقه باشد.

در این آیین بیش از یکهزار و 500 نفر از اقشار مختلف مردم ائمه جمعه و جماعات، خانواده معظم شهداء ، مسوولان محلی، فرماندهان نظامی و انتظامی حضور داشتند.