هزار وعده عملی نشده راه آهن در شهرقدس
هزار وعده عملی نشده راه آهن در شهرقدس
دکتر عسگری عضو شورای اسلامی شهرقدس ضمن انتقاد شدید نسبت عدم انجام تعهدات شرکت راه‌آهن در شهرقدس، گفت: بایستی با دستور مسئولان شهرستانی زیرگذر و دسترسی محلی پل پیامبر اعظم(ص) در ورودی شهرقدس تا زمان انجام تعهدات شرکت راه‌آهن باز بماند.

به گزارش شهریاریها ،دکتر محسن عسگری عضو شورای اسلامی شهرقدس در جلسه رسمی ۲۵۲ شورای اسلامی شهرقدس که با حضور امام جمعه و شهردار قدس برگزار شد، گفت: مشکل زیرگذر اسماعیل آباد مدت هاست که شهروندان را کلافه کرده است متاسفانه راه‌آهن از عمل به تعهداتش به نحوی سرباز زده است و این در حالی است که مسوولین ما از روز نخست تمام تعهدات را انجام دادند و با بستن زیرگذر ترافیک بسیار سنگینی را به شهروندان خود تحمیل نموده اند.

وی افزود: لازم است تمامی مسوولین برای الزام راه آهن به اجرای تعهداتش دستور بازگشایی ورودی زیر پل پیامبر اعظم(ص) صادر و زمانی که راه آهن تعهداتش که شامل دیوار کشی، احداث سه پل مکانیزه و … است، را اجرایی نکرده باشد و همچنان این مسیر باز بماند.

عضو شورای اسلامی شهرقدس اظهار داشت: راه آهن به خاطر کاهش یک نیروی سوزن بان حاضر است ورودی یک شهر ۴۰۰ هزار نفری را ببندد و مردم را با مشکلات عدیده ای مواجه نماید، کجای این موضوع عادلانه است حال که راه آهن به تعهداتش عمل نکرده ما هم روش برخورد با این اداره را تغییر می دهیم.