هئیت رئیسه شورای اسلامی شهر قدس با 11 رای موافق ابقا شد
هئیت رئیسه شورای اسلامی شهر قدس با 11 رای موافق ابقا شد

شهریاریها : سخنگوی شورای اسلامی شهر قدس گفت: اعضای شورا در نشست خود با اکثریت آرا رای به ابقای هئیت رئیسه پیشین دادند. حسین نوروزی بعدازظهر امروز در حاشیه جلسه شورای شهر قدس اظهار داشت: در نشستی که با حضور معاون سیاسی انتظامی فرمانداری برگزار شد اعضای شورا در انتخابات خود با 11 رای موافق […]

شوراشهریاریها : سخنگوی شورای اسلامی شهر قدس گفت: اعضای شورا در نشست خود با اکثریت آرا رای به ابقای هئیت رئیسه پیشین دادند.

حسین نوروزی بعدازظهر امروز در حاشیه جلسه شورای شهر قدس اظهار داشت: در نشستی که با حضور معاون سیاسی انتظامی فرمانداری برگزار شد اعضای شورا در انتخابات خود با 11 رای موافق هئیت رئیسه پیشین این شورا را در سمت های خود ابقا کردند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قدس افزود: در این راستا خدابخش محمدزاده پودینه به عنوان رئیس، داود گرجی نایب رئیس، بهزاد هرمزی منشی اول، منیر هرمزی منشی دوم و حسین نوروزی سخنگو برای یک سال دیگر در سمت خود باقی ماندند، البته انتخابات کمیسیون های مختلف روز یکشنبه آینده برگزار خواهد شد و انتخابات شورای شهرستان در ماه آینده برگزار می شود.

این مسئول عنوان کرد: اعضای شورای اسلامی شهر قدس دستور کار خود را بر همدلی و تعامل و همکاری قرار داده و برروی ثبات مدیریت در شهر تاکید ویژه دارند از این رو هیچ گونه تغییری در هئیت رئیسه شورای شهر مشاهده نمی شود، در ورای شهر قدس هیچ فردی به دنبال سمت نیست بلکه قصد هر کدام از این 13 نفر فقط ارائه خدمات مطلوب تر و بهینه به شهروندان است.