نگران پیک جدید کرونا با بازگشت مسافران به استان تهران هستیم
نگران پیک جدید کرونا با بازگشت مسافران به استان تهران هستیم
تهران- استاندار تهران با اشاره به قرار گرفتن ۶ شهر استان تهران در وضعیت نارنجی گفت: نگران پیک جدید کرونا با بازگشت مسافران به استان تهران هستیم.

به گزارش شهریاریها ، انوشیروان محسنی بندپی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت شهرهای استان تهران اظهار داشت: ۶ شهر در استان تهران در وضعیت نارنجی قرار گرفته که اکثر مراجعین به بیمارستان‌ها در دو شهر دماوند و فیروزکوه افراد غیربومی هستند.

وی با تاکید بر عدم سفر به شهروندان افزود: هرگونه دورهمی بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی سبب چرخش یروس کرونا به ویژه کرونای انگلیسی می‌شود از این رو برای حفظ سلامت خود و هموطنان باید رعایت پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیریم.

استاندار تهران در ادامه عنوان داشت: هرگونه سهل انگاری و سفرهای غیر ضروری نگرانی‌ها نسبت به بازگشت مسافران و شیوع پیک دیگر کرونا در تهران را افزایش می‌دهد از این رو از تمام شهروندان درخواست می‌شود که نکات بهداشتی و اولویت عدم سفر را مورد توجه جدی قرار دهند.

محسنی بندپی عنوان داشت: همواره تاکید بر عدم مسافرت‌های غیرضروری است و از همه مردم می‌خواهیم در سفرها تجدید نظر کنند و و زودتر به شهرهای خود بازگردند.

وی با اشاره به اینکه طبق اعلام سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا احتمال نارنجی شدن تهران وجود دارد گفت: انشاالله تا پایان امسال واکسیناسیون انجام می‌شود اما تا آن زمان لازم است که هموطنان نسبت به رعایت پروتکل‌ها و دستور العمل های بهداشتی، با ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت بهداشت همراهی کنند.