نژاد فلاح : استانی به‌عنوان غرب تهران با مرکزیت شهریار باید شکل بگیرد
نژاد فلاح : استانی به‌عنوان غرب تهران با مرکزیت شهریار باید شکل بگیرد

شهریاریها به نقل از سرپرستی خبر گزاری برنا در غرب تهران در حاشیه مراسم تجلیل از قهرمانان ملی شهرستان ملارد، نژاد فلاح، مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در گفتگو با برنا درمورد تفکیک ادارات کل تهران گفت: تهران آنقدر وسیع و بزرگ هست که هر چقدر تفکیک شود، هم به تهران خدمت شده […]

nejatfalahشهریاریها به نقل از سرپرستی خبر گزاری برنا در غرب تهران در حاشیه مراسم تجلیل از قهرمانان ملی شهرستان ملارد، نژاد فلاح، مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در گفتگو با برنا درمورد تفکیک ادارات کل تهران گفت: تهران آنقدر وسیع و بزرگ هست که هر چقدر تفکیک شود، هم به تهران خدمت شده و هم به شهرستان‌های حواشی آن.
وی در ادامه گفت: به شخصه معتقدم که باید یک استان به‌عنوان غرب تهران با مرکزیت شهریار شکل بگیرد و شهرستان‌های ملارد، شهرقدس، اسلام شهر و رباط کریم را شامل گردد.

این مسئول افزود: طرح استان غرب تهران در وزارت کشور بحث و بررسی شده و لایحه آن به دولت ارائه و دولت به مجلس محترم تقدیم می‌نماید، در واقع مصوبه استان مصوبه مجلس می باشد.

نژاد فلاح همچنین در مورد وضیعت خدمات رسانی در استان تهران نیز اظهار داشت: قبول داریم با امکانات موجود، نمی توانیم به خوبی خدمات رسانی کنیم، ولی به سهم خود در اداره کل دو معاونت جدید تحت عنوان معاونت ورزش شهر تهرآن و معاونت ورزش‌های استان تهرآن ایجاد کردیم تا در رفع مشکلات سریع‌تر اقداما شود.

مدیر کل ورزش و جوانان در مورد سرمایه گزاران و صاحبان صنایع در امر حمایت از ورزشکاران نیز افزود: اولین کاری که در استان انجام دادیم سعی نمودیم روسای هیئت های ورزشی را ارتقاء دهیم تا بتوانند با ارتباطات خوبی که دارند؛ صاحبان صنایع و سرمایه گزاران را به عنوان حامیان ورزش در کنار هیئت های ورزشی قرار دهند.

وی همچنین در مورد تسهیلاتی که به صاحبان صنایع و حامیان ورزش تعلق خواهد گرفت تاکید کرد: توصیه ما اینست که صنایع به جای هزینه در تبلیغات سعی نمایند تیم‌داری یا حامی هیئت های ورزش گردند و پیشنهادات خوبی شده که مقدمات بودجه 1 درصدی مالیات در کمیسیون بررسی شود و امیدوارم رای نهایی صادر گردد.