نوربخش: خو‌شرنگ‌ترین مدال را می‌خواهم
نوربخش: خو‌شرنگ‌ترین مدال را می‌خواهم

گروه ورزش شهریاریها : محمد نوربخش فرنگی‌کار وزن 60 کیلوگرم تیم کشتی فرنگی دانشجویان ایران درباره حضورش در یونیورسیاد دانشجویان جهان گفت: وضعیت خوبی دارم، تمرینات خوبی را هم پشت سر گذاشته‌ام و آماده مسابقه هستم، در باشگاه خودم با انجام تمرینات اختصاصی سعی کردم به آمادگی جسمانی خوبی برسم و از نظر روحی و […]

A1080690گروه ورزش شهریاریها : محمد نوربخش فرنگی‌کار وزن 60 کیلوگرم تیم کشتی فرنگی دانشجویان ایران درباره حضورش در یونیورسیاد دانشجویان جهان گفت: وضعیت خوبی دارم، تمرینات خوبی را هم پشت سر گذاشته‌ام و آماده مسابقه هستم، در باشگاه خودم با انجام تمرینات اختصاصی سعی کردم به آمادگی جسمانی خوبی برسم و از نظر روحی و روانی هم شرایط خوبی دارم.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: در تمام مسابقاتی که تا به حال شرکت کرده‌ام، تلاش کردم به اوج توانمندی برسم. هدفم در این مسابقات رسیدن به خوشرنگ‌ترین مدال است تا نشان دهم از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنم. رقبای من نفرات برتر اروپا هستند؛ علاوه بر روسیه تیم‌های آذربایجان و بلاروس هم نفرات اصلی خود را به این رقابت‌ها آورده‌اند که سطح مسابقات را واقعاً بالا برده است.

دارنده مدال برنز جوانان جهان تصریح کرد: تمام تیم‌های حاضر با تمام توان حضور پیدا کرده‌اند از طرفی تا مسابقات جهانی یک ماه و نیم زمان باقی مانده است که کسب نتیجه در این رقابت‌ها می‌تواند محک خوبی برای حضور در مسابقات جهانی باشد. هدف من هم مانند سایر اعضای تیم کسب مدال طلا است و مطمئن باشید کم‌فروشی نمی‌کنیم.

نوربخش خاطرنشان کرد: از مردم هم می‌خواهم برای ما دعا کنند تا به چیزی که استحقاق داریم، برسیم و نتیجه زحمات خودمان را ببینیم. من هم با آمادگی کامل برای مبارزه با رقبا به میدان می‌روم تا با خوشرنگ‌ترین مدال ممکن تشک کشتی را ترک کنم.