نوربخش: برای سهمیه گرفتن پسرم لابی نکردم
نوربخش: برای سهمیه گرفتن پسرم لابی نکردم

گروه ورزش شهریاریها :  مربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی گفت: هیچ لابی و صحبتی برای سهمیه گرفتن پسرم انجام ندادم و به او گفتم که خودش باید حقش را بگیرد.  ناصر نوربخش درخصوص عدم حضور نامش در بین مربیان تیم ملی کشتی فرنگی عنوان کرد: در جریان این موضوع نیستم و نمی‌دانم چرا نامم در […]

A0786605گروه ورزش شهریاریها :  مربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی گفت: هیچ لابی و صحبتی برای سهمیه گرفتن پسرم انجام ندادم و به او گفتم که خودش باید حقش را بگیرد.

 ناصر نوربخش درخصوص عدم حضور نامش در بین مربیان تیم ملی کشتی فرنگی عنوان کرد: در جریان این موضوع نیستم و نمی‌دانم چرا نامم در بین مربیان اعلام شده نیست.

وی ادامه داد: پس از انتخاب اشکانی به عنوان مدیر فنی تیم ملی کشتی فرنگی وی با من تلفنی تماس گرفت و خواستار حضورم در تیم ملی شد، اما هنوز چیزی قطعی نشده است. البته بعد از بازگشتم از آذربایجان نیز صحبت‌هایی با سرپرست تیم برای حضور در تیم ملی داشتم که قرار شد همکاری‌ام را آغاز کنم.

به گزارش شهریاریها، مربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی تصریح کرد: من تنها به فکر کشتی و کشتی‌گیران هستم تا در این شرایط نابود نشوند. در عین حال که مسئولیت سنگینی است، اما به خطر کشتی‌گیران مجبورم کمک کنم.

نوربخش درباه دادن سهمیه به پسرش (محمد نوربخش) برای حضور در مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی گفت:‌ نمی‌دانم علت سهمیه ندادن به محمد چه بود؛ در حالی‌که به نفر پنجم یکی از اوزان سهمیه داده بودند، اما به محمد که اول شده بود سهمیه ندادند.

مربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی خاطر نشان کرد: بعداً گفتند که نام محمد از قلم افتاده است، اما من هیچ لابی و صحبتی برای سهمیه گرفتن پسرم انجام ندادم و به او گفتم که خودش باید حقش را بگیرد.