– متولد سال ۱۳۴۳

فرزند شهید محمود گروسی و برادر شهید ابوالفضل گروسی است که پس از پایان تحصیلات متوسطه در آن روزهای حساس به همراه پدر و برادر خود به طور داوطلبانه در جبهه های نبرد حق علیه باطل از کیان ایران اسلامی دفاع نمودند و اکنون افزون بر سی سال ساکن شهرستان شهریار می باشند.

ایشان علاوه بر حضور داوطلبانه در جبهه جنگ به آموزش ورزش رزمی و دفاع شخصی به بسیجیان و رزمندگان پرداختند. ایشان پس از شهادت پدر و برادر خود در سنگر علم و دانش به تحصیلات تکمیلی خود اهتمام ورزیدند.

با تحصیلات عالیه…

ایشان با رتبه ۱۴۲ کشوری در رشته فلسفه دانشگاه شهید بهشتی پذیرفته شدند و تحصیلات دانشگاهی خود را در سال ۱۳۶۵ آغاز نموده و در سال ۱۳۷۰ فارغ التحصیل شدند. ایشان به لحاظ علاقه به رشته مدیریت در گرایش کارشناسی ارشد مدیریت دولتی ادامه تحصیل داده و امروز از مدرسان دانشگاه و مراکز آموزش عالی می باشند و در حقیقت دانش توام با تجربه خود را با علاقه فراوان به جوانان این مرز و بوم انتقال می دهند.

شیفته جوانان و ورزش…

انس با جوانان و ورزش در خون اوست و بخش قابل توجهی از زمان و انرژی خود را مصروف این دو مقوله کرده است تا آنجا که ایشان از سال ۱۳۶۰ به عنوان مربی ورزش رزمی کونگ فو توآ در باشگاه ورزشی شهیدان گروسی به آموزش جوانان مستعد پرداختند به طوریکه تعداد قابل توجهی از این عزیزان در حال حاضر خودشان به عنوان مربی فعالیت می کنند. استاد گروسی در سال ۱۳۸۴ به عنوان رئیس کونگ فو توآ کشور انتخاب و معرفی گردیدند. با توجه به فعالیتهای گسترده ایشان این سبک ورزشی در سال ۱۳۸۵ به عنوان سبک برتر از سوی فدراسیون کونگ فو انتخاب گردید. استاد گروسی در طول مدت حضور در شورای شهر به عنوان رئیس کمیسیون ورزش خدمات قابل توجهی به ورزشکاران قهرمان ارائه نمودند. همچنین ایشان اهتمام ویژه ای جهت احداث استادیوم ورزشی و مجموعه فرهنگی ورزشی شهرقدس داشتند.

با کوله باری از تجربه…

اشتیاق خدمتگزاری به مردم فهیم و با فرهنگ و از طرفی درد کشیده موجب شد ایشان با بهره گیری از دو بال علم و تجربه در عرصه های مختلف مدیریتی حاضر و خدمات ارزنده و سوابق درخشانی از خود به جا گذارد به طوریکه نوعا در تمامی مسئولیتهای اجرائی به عنوان مدیر نمونه و برتر انتخاب و معرفی گردیده اند. البته ایشان تمامی موفقیتها را در وهله اول مرهون و مدیون عنایت الهی و سپس تاثیر ورزش و هنر کونگ فو توآ می دانند.