نماینده مردم شهریار در مجلس‌: مسئولان بسترهای تحقق شعار امسال را فراهم کنند
نماینده مردم شهریار در مجلس‌: مسئولان بسترهای تحقق شعار امسال را فراهم کنند

شهریاریها : حسین گروسی بعد از ظهر امروز در نخستین نشست شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: در این راستا مسئولان باید با وحدت و همدلی و همچنین برنامه‌ریزی‌های اساسی گام‌های خود را به سمت تحقق شعار امسال که توسط مقام معظم رهبری نامگذاری شده است بردارند. وی ادامه داد: دشمن با ایجاد تحریم در […]

گروسیشهریاریها : حسین گروسی بعد از ظهر امروز در نخستین نشست شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: در این راستا مسئولان باید با وحدت و همدلی و همچنین برنامه‌ریزی‌های اساسی گام‌های خود را به سمت تحقق شعار امسال که توسط مقام معظم رهبری نامگذاری شده است بردارند.

وی ادامه داد: دشمن با ایجاد تحریم در نظر دارد تا کشور را با بی‌تحرکی و اقتصاد نابه سامان مواجه کند اما خوشبختانه اهداف شوم دشمنان محقق نشد و ما با وجود تحریم‌ها موفق شدیم به فناوری‌ها و علوم بسیار در عرصه‌های مختلف دست پیدا کنیم.

نماینده مردم شهرستان قدس در مجلس شورای اسلامی تعامل، اتحاد و همدلی مسئولان و مردم را مهم‌ترین رمز موفقیت در عرصه‌های مختلف عنوان کرد و افزود: مسئولان کشور باید با شناسایی و استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود، با تمام قوا در جهت تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی در سال جاری تلاش کنند.

وی نامگذاری سال جاری را توسط مقام معظم رهبری را نیز در ادامه مسیر نامگذاری‌های چندین سال گذشته عنوان کرد و گفت: با توجه به شرایط حساس کشور و همچنین تمرکز دشمنان بر کشور باید با به کارگیری تمام توان و قوا کشور را بیش از گذشته به آبادانی و پیشرفت برسانیم.

گروسی د ادامه سخنان خود به در پیش داشتن دو انتخابات مهم در کشور اشاره کرد و افزود: در واقع بزرگترین مولفه تحقق حماسه سیاسی، حضور پررنگ مردم در انتخابات ریاست جمهوری در خرداد ماه امسال است، چرا که دشمن با تمام توان بر این مسئله متمرکز شده است و مترصد فرصت برای ضربه زدن به کشور هستند.

وی تأکید کرد: البته ما مطمئن هستیم که مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی این بار نیز با حضور در پای صندوق‌ها رأی توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.