نماینده شورای اسلامی شهرستان بهارستان در استان تهران انتخاب شد
نماینده شورای اسلامی شهرستان بهارستان در استان تهران انتخاب شد

شهریاریها :طی نشستی با حضور یونس نوبخت فرماندار شهرستان بهارستان، صمد لطفی عضو شورای اسلامی شهر گلستان به عنوان نماینده شوراهای شهرستان بهارستان در شورای استان انتخاب شد. به گزارش خبرنگار مهر، عصر جمعه در این جلسه فرماندار بهارستان طی سخنان کوتاهی به شرح و وظایف این شورا در سطح استان پرداخت و سپس با […]

شوراشهریاریها :طی نشستی با حضور یونس نوبخت فرماندار شهرستان بهارستان، صمد لطفی عضو شورای اسلامی شهر گلستان به عنوان نماینده شوراهای شهرستان بهارستان در شورای استان انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر جمعه در این جلسه فرماندار بهارستان طی سخنان کوتاهی به شرح و وظایف این شورا در سطح استان پرداخت و سپس با برگزاری انتخابات، هئیت رئیسه داخلی رئیس، نائب رئیس، خزانه دار، منشی شورا و نماینده شهرستان در شورای استان انتخاب شدند.

در این جلسه صمد لطفی عضو شورای اسلامی شهر گلستان با اکثریت آراء حاضرین در جلسه به عنوان نماینده شوراهای اسلامی شهرستان بهارستان در استان نیز انتخاب شد.
صمد لطفی در حاشیه برگزاری این نست ضمن تاکید بر خدمت رسانی به شهر و شهروندان اظهار داشت: مردم وفاداری خود را در جریان 24 خرداد امسال در پای صندوق های اخذ رای به شایستگی نشان دادند.
وی عنوان کرد: این بار نوبت خادمین آنان در هر مسئولیتی به ویژه در شورای اسلامی شهر است که آستین های خدمت را بالا زده و به دور از مسائل قومیت گرایی و نگاه قومیتی به عمران و آبادانی منطقه بیندیشند.
لطفی قومیت گرایی را در نهاد خدمت رسانی یک آفت بزرگ دانست و افزود: امروز در شهر گلستان مردم 13 کرسی را برای تلاش همه جانبه و توسعه شهری انتخاب کرده اند و این تعداد افراد هریک با دیدگاه های متفاوت در نهاد شورایی مشغول فعالیت هستند و اگر بخواهیم هر یک از ما نگاه خود را به سمت و سویی قومیت گرایی معطوف کنیم قطعا این نهاد آسیب جدی خواهد دید و می تواند مردم را نسبت به این پارلمان محلی بدبین سازد.