نظر سرمربیان تیم های ملی در مورد خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده
نظر سرمربیان تیم های ملی در مورد خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده
تهران- پس از افتتاح خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده بعنوان بزرگترین کمپ تمرینی کشتی در جهان، سرمربیان تیم های ملی کشتی فرنگی و آزاد این خانه کشتی را بی نظیر و در شأن کشتی ایران دانستند.

به گزارش شهریاریها ،محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در مورد این خانه کشتی گفت: اول اینکه خوشحالم این خانه کشتی به نام شهید مصطفی صدرزاده نامگذاری شده است چراکه همه ی شهداء برای من عزیز هستند.

وی ادامه داد: به این سالن تخصصی که در رابطه با کشتی آماده بهره برداری شده است افتخار می کنم، چراکه چنین کمپ تمرینی در دنیا بی نظیر است و ما می توانیم تا 90 روزی که به المپیک توکیو مانده با آمدن در این خانه کشتی، فضای نویی داشته باشیم و کشتی گیران نیز تمرینات بهتری را برگزار کنند.
بنا تصریح کرد: باید تعداد سالن های ورزشی را زیاد کنیم که هم مردم به ورزش جذب شوند و هم ورزش قهرمانی ما دارای انگیزه شود و پیشرفت کند.
وی ادامه داد: به نظر من این کار هدر دادن سرمایه بلکه اینجا برای یک عمر بزرگی کشتی هزینه شده و امیدوارم که این کار بسیار پسندیده برای سایر رشته های ورزشی انجام شود چراکه هرچه از این دست کارها انجام شود لطف و محبتی است که به سلامت جامعه می شود.
غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نیز وجود چنین کمپ تمرینی را برای کشتی یک نیاز ضروری و مبرم دانست و گفت: پیش از این در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی تمرین می کردیم که یک محل بسیار خوب برای تمرینات کشتی گیران بود و در حال حاضر نیز قرار است تمرینات در خانه کشتی شهید صدرزاده بعنوان بزرگترین کمپ تمرینی کشتی در دنیا برگزار شود.
وی ادامه داد: به نظر من خانه های کشتی شهید صدرزاده و هادی در دنیا بی نظیر و در شأن کشتی ما هستند و جا دارد به مجموعه فدراسیون کشتی درباره آماده سازی این دو خانه کشتی تبریک بگویم.

محمدی تصریح کرد: قطعا در اختیار داشتن چنین امکاناتی می تواند به روند رو به جلو در کشتی کمک کند و در امر نتیجه گیری هرچه بیشتر این رشته در مسابقات آینده و رسیدن آن به جایگاه اصلی خود در دنیا بسیار کمک کننده باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدارم در سراسر کشور این چنین کمپ هایی برقرار شود چراکه اکثر کشورهایی که حرفی برای گفتن در ورزش دارند و در المپیک ها جزء شش کشور اول قرار می گیرند، همگی دارای کمپ هایی در بهترین نقاط کشورشان هستند و داشتن امکانات پیشرفته و بروز یکی از نکات لازم و ضروری برای پیشرفت ورزش در کشور است.