نشست مدیرصندوق بیمه اجتماعی روستائیان با کارگزاران غرب استان تهران برگزار شد
نشست مدیرصندوق بیمه اجتماعی روستائیان با کارگزاران غرب استان تهران برگزار شد
شهریار- نشست مدیریت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان تهران با حضور جمعی از کارگزاران غرب استان تهران در شهرستان شهریار برگزار شد.

به گزارش شهریاریها، سعید رضایی (مدیریت صندوق بیمه اجتماعی روستائیان، کشاورزان و عشایر استان تهران) به همراه «ملکی» معاون بیمه‌ای و «اکبری» مسئول اداره کارگزاری‌ها با حضور در شهریار طی نشست با کارگزاران شهرستانهای رباط کریم – ملارد، قدس و شهریار مسایل بیمه شدگان و کارگزاران غرب استان تهران را مورد بررسی قرار دادند.

در این نشست ابتدا اکبری و ملکی از صندوق بیمه اجتماعی روستائیان استان تهران و کارگزاران در خصوص مسایل بیمه شدگان و دفاتر کارگزاری‌ها نکاتی بیان کردند. سپس مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستائیان، کشاورزان و عشایر استان تهران در راستای وظایف و تکالیف صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و کارگزاران مواردی را تشریح کرد.

این مقام مسئول، تاسیس صندوق بیمه اجتماعی روستائیان از سوی دولت را برای حمایتی آتیه مردمان روستایی و مشاغل تحت پوشش بیمه‌ای عنوان و این اقدام را یک مهم دانست. رضایی؛ کارگزاران را حلقه ارتباطی صندوق و مردم مثل پل ارتباطی دو سوی رودخانه تشریح و نقش آنان را بسیار مهم در این رابطه ارزیابی کرد.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستائیان استان تهران، از در دست داشتن طرح‌های مناسب برای حمایت و کمک به دفاتر کارگزاری‌های این استان خبر داد و گفت: بزودی در این خصوص عملا اقدام خواهد شد.

رضایی با اشاره به قدمت بیش از ۱۵ سال تاسیس و فعالیت صندوق بیمه اجتماعی روستائیان، کشاورزان و عشایر اذعان کرد، این صندوق بیمه اجتماعی از جوان بودن گذر کرده و به مرحله کاربردی بلوغ پا نهاده است.

 او از مسئولین دفاتر کارگزاری‌ها خواست، آنچه را که در وظایف قانونی تعریف شده صندوق هست را به مردم جامعه هدف اعلام نموده و غیر از آن را عنوان نکنند تا سبب پیدایش مشکلات متعدد نشوند.

رضایی در پایان این نشست بیان کرد: تمام تلاش مدیریت و مسئولین ستادی صندوق بیمه اجتماعی روستائیان برای هموار کردن مسیر دست‌یابی مردم جامعه هدف به بیمه اجتماعی است.