نسخه وب اسنپ عرضه شد! با لپ تاپ تاکسی بگیرید!
نسخه وب اسنپ عرضه شد! با لپ تاپ تاکسی بگیرید!

شهریاریها : به دنبال اتفاقات روزهای گذشته برای اپلیکیشن های ایرانی در فروشگاه‌های اپل و گوگل، و حذف اپلیکیشن محبوب اسنپ، سامانه وب سرویس آنلاین اسنپ راه اندازی شد.   به دنبال شروع دور جدید تحریم‌ها علیه ایران، اپل و گوگل در اقدامی غیر منصفانه برخی اپلیکیشن‌های محبوب ایرانی را از فروشگاه خود حذف کردند. هرچند […]

شهریاریها : به دنبال اتفاقات روزهای گذشته برای اپلیکیشن های ایرانی در فروشگاه‌های اپل و گوگل، و حذف اپلیکیشن محبوب اسنپ، سامانه وب سرویس آنلاین اسنپ راه اندازی شد. 

 به دنبال شروع دور جدید تحریم‌ها علیه ایران، اپل و گوگل در اقدامی غیر منصفانه برخی اپلیکیشن‌های محبوب ایرانی را از فروشگاه خود حذف کردند. هرچند بسیاری از کاربران اندرویدی به راحتی می‌توانند از طریق فروشگاه‌های متفرقه به این اپلیکیشن دسترسی پیدا کنند، اسنپ نسخه تحت وب این اپلیکیشن محبوب را رونمایی کرد. 

اکنون بدون نصب این اپلکیشن و تنها از طریق مرورگر وب با هر دستگاهی اعم از موبایل، تبلت و لپ تاپ به راحتی به این سامانه دسترسی پیدا کنید و تاکسی بگیرید. پیش از این نیز Tap30 از سرویس درخواست تاکسی به وسیله تلگرام رونمایی کرده بود. 

نسخه وب اسنپ تمام ویژگی‌های این اپلیکیشن را بصورت یک جا دارا است. هرکاربری به سادگی توانایی دسترسی به تمامی امکانات اپلیکیشن را از طریق نسخه وب اسنپ دارد. نسخه وب اسنپ از طریق آدرس app.snapp.ir قابل دسترسی است.