نخستین نمایشگاه نقاشی فرزندان تعاونی انقلاب افتتاح شد
نخستین نمایشگاه نقاشی فرزندان تعاونی انقلاب افتتاح شد

شهریایها : علی کریمپور رئیس هیئت مدیره تعاونی انقلاب عصر یکشنبه مورخه ۲۱ شهریور ماه ۱۳۹۵ در افتتاحیه نمایشگاه نقاشی فرزندان انقلاب، ابراز داشت: هنر از مولفه های مهم این شهرستان محسوب می شود که باید از آن به خوبی حمایت شود و توجه به این مهم می تواند بر افزایش فرهنگ اجتماعی مردم کمک […]

photo_2016-09-13_09-16-41شهریایها : علی کریمپور رئیس هیئت مدیره تعاونی انقلاب عصر یکشنبه مورخه ۲۱ شهریور ماه ۱۳۹۵ در افتتاحیه نمایشگاه نقاشی فرزندان انقلاب، ابراز داشت: هنر از مولفه های مهم این شهرستان محسوب می شود که باید از آن به خوبی حمایت شود و توجه به این مهم می تواند بر افزایش فرهنگ اجتماعی مردم کمک شایانی کند.
وی افزود: این خطه هنرمندان بسیاری دارد که شناسایی این ظرفیت می تواند باعث شکوفایی استعدادهای کودکان شود و امیدواریم با فراهم آوردن این امکان آثار بیشتری را از هنرمندان خوب شهرستان در این فضا مشاهده کنیم.
ایشان اظهار داشت : بی شک هنرمندان بی شماری داریم که ناشناخته مانده اند و توجه مدیران می تواند باعث کشف و معرفی استعدادهای نهان به آحاد جامعه شود، و این امر با شناسایی کودکان هنرمند امکان پذیر است. وی افزود:  باید راه برپایی نگارخانه ها و نمایشگاه ها برای معرفی آثار هنرمندان کودک تسهیل شود تا روز به روز شاهد افزایش تعداد هنرمندان در این شهرستان باشیم.

این نمایشگاه،  نخستین نمایشگاه نقاشی کودکان در سطح شهرستان شهریار محسوب می شود که به همت شرکت تعاونی انقلاب برگزار و از روز ۲۱ شهریور ماه به مدت یک هفته از ساعت نه صبح الی سه بعد از ظهر برای بازدید علاقه مندان در گالری دفتر مرکزی تعاونی انقلاب دائر است.
آدرس: شهریار، خیابان شهید مصطفی خمینی، نرسیده به اداره برق، نبش کوچه نور، گالری دفتر مرکزی شرکت تعاونی انقلاب