نخستین سفر رئیس‌جمهور در استان تهران به شهریار خواهد بود
نخستین سفر رئیس‌جمهور در استان تهران به شهریار خواهد بود

شهریاریها : سیدحسین هاشمی استاندار تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه های سفر رئیس جمهور به استان تهران اظهار کرد: در زمان ریاست جمهوری روحانی این نخستین سفر رئیس جمهور به استان تهران است و مدت‌ها بود که سفر رئیس جمهور به استان تهران به تعویق افتاده بود. وی افزود: در این سفر […]

هاشمیشهریاریها : سیدحسین هاشمی استاندار تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه های سفر رئیس جمهور به استان تهران اظهار کرد: در زمان ریاست جمهوری روحانی این نخستین سفر رئیس جمهور به استان تهران است و مدت‌ها بود که سفر رئیس جمهور به استان تهران به تعویق افتاده بود.

وی افزود: در این سفر رئیس جمهور با اقشار مختلف مردم در سه شهرستان ملارد، قدس و شهریار که پیشنهاد آن را به دفتر رئیس جمهور داده‌ایم انجام می‌شود.
هاشمی با اشاره به اینکه در سال 93 علی‌رغم میل باطنی رئیس جمهور امکان سفر به استان تهران مهیا نشد، گفت: این نخستین سفر رئیس جمهور به استان تهران است که در آینده‌ای بسیار نزدیک انجام می‌شود و این سفر به همراه هیئت دولت برای استان خیر و برکت زیادی را خواهد داشت.
استاندار تهران با بیان اینکه این استان پرجمعیت‌ترین استان کشور محسوب می‌شود، گفت: 13 میلیون نفر در استان تهران سکونت دارند که این جمعیت در برابری با چند استان کشور دارد.
وی خاطرنشان کرد: جزئیات سفر رئیس جمهور به استان تهران و مراحل مختلف این سفر به زودی مشخص و اعلام خواهد شد ولی قطعاً بعد از سفر رئیس جمهور به استان گیلان سفر روحانی به استان تهران آغاز خواهد شد.
هاشمی ضمن انتقاد به صداوسیمای جمهوری اسلامی گفت: متأسفانه در تهران هنوز شبکه استانی نداریم و این یکی از مباحثی است که مشکلاتی را ایجاد کرده است و علی‌رغم اینکه تمامی ائمه جمعه استان تهران قرارگاه ثارالله، اداره اطلاعات و نمایندگان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درخواست شبکه 5 به عنوان شبکه استانی تهران را دارند ولی این خواسته توسط سرافراز رئیس سازمان صداوسیما پذیرش نشده است.
استاندار تهران گفت: مردم تهران به شبکه 5 به عنوان شبکه تهران عادت کردند و امیدوارم قبل از سفر رئیس جمهور به استان تهران این شبکه به عنوان شبکه استانی تهران معرفی شود و این عیدی از سوی صداوسیما به مردم تهران داده شود.
وی درباره نامگذاری سال دولت، ملت، همدلی و همزمانی نیز اظهار داشت: در مدت 19 ماهی که در استانداری تهران فعالیت کرده‌ام سعی داشته‌ام هماهنگی، همدلی و اعتماد را در بین تمامی دستگاه‌های اجرایی عملی کنم و در آینده نیز این کار انجام می‌شود.
هاشمی به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفند سال جاری نیز اشاره کرد و گفت: در این روز نیز مردم با حضور در صندوق‌های رأی حماسه دیگری را خلق خواهند کرد و با این مشارکت نقشه‌های دشمنان نیز باز هم نقش برآب می‌شود.
استاندار تهران خاطرنشان کرد: در سفر رئیس جمهور به استان تهران تعدادی از پروژه‌ها نیز افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.