نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات در البرز اعلام شد
نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات در البرز اعلام شد

شهریاریها به نقل شبکه خبری کرج : مسئول دفتر شورای نگهبان در استان البرز صبح یکشنبه نتایج بررسی صلاحیت های داوطلبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دو حوزه انتخابیه استان البرز را اعلام کرد. حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین روحی یزدی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، گفت: در حوزه انتخابیه کرج، فردیس، […]

انتخاباتشهریاریها به نقل شبکه خبری کرج : مسئول دفتر شورای نگهبان در استان البرز صبح یکشنبه نتایج بررسی صلاحیت های داوطلبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دو حوزه انتخابیه استان البرز را اعلام کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین روحی یزدی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، گفت: در حوزه انتخابیه کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا ۳۲ نفر تائید صلاحیت، ۱۳۲ نفر عدم احراز، ۶۱ نفر رد صلاحیت شدند و ۴ نفر نیز از داوطلبی انصراف دادند.

وی افزود: در حوزه انتخابیه ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان نیز ۱۳ نفر تائید صلاحیت، ۲۸ نفر عدم احراز و ۸ نفر نیز رد صلاحیت شدند و یک نفر نیز از داوطلبی انصراف داده است.

روحی یزدی گفت: داوطلبانی که دراین مقطع رد صلاحیت آنان اعلام شده سه روز فرصت دارند شکایت خود را به هیات مرکزی نظارت ارجاع دهند.

روحی یزدی اضافه کرد: هیات مرکزی نظارت بر انتخابات تدبیری امسال داشته که در آن شکایت های داوطلبان در هیات های نظارت استانی که در استان البرز در استانداری البرز مستقر شده تحویل گرفته شده و رسید به داوطلب برای ارجاع به هیات مرکزی نظارت برانتخابات ارائه می شود.

در حوزه انتخابیه کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا ۲۲۹ نفر و در حوزه انتخابیه ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان نیز ۴۹ نفر به عنوان داوطلب انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده بودند.

حوزه انتخابیه کرج، فردیس اشتهارد و آسارا ۲ نماینده و ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان یک نفر در مجلس شورای اسلامی دارد.