نایب قهرمانی سوارکار شهریاری در مسابقات قهرمانی تهران
نایب قهرمانی سوارکار شهریاری در مسابقات قهرمانی تهران

شهریاریها به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار، مسابقات پرش با اسب قهرمانی استان تهران با حضور رئیس فدراسیون سوارکاری، رئیس هیئت سوارکاری تهران در رده بزرگسالان با شرکت 45 سوارکار در روز جمعه 13 شهریورماه جاری در باشگاه سوارکاری بام برگزار شد. رئیس هیئت سوارکاری شهرستان شهریار از کسب مقام […]

00000Screenshot_2015-09-05-16-21-45_1شهریاریها به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار، مسابقات پرش با اسب قهرمانی استان تهران با حضور رئیس فدراسیون سوارکاری، رئیس هیئت سوارکاری تهران در رده بزرگسالان با شرکت 45 سوارکار در روز جمعه 13 شهریورماه جاری در باشگاه سوارکاری بام برگزار شد.

رئیس هیئت سوارکاری شهرستان شهریار از کسب مقام دوم سوارکار شهریاری در مسابقات قهرمانی استان تهران خبر داد.

رضا خلج اظهار کرد: از روز جمعه مسابقات قهرمانی استان تهران با حضور 45 سوارکار بزرگسال و پنج سوارکار پیشکسوت برگزار شد و از هیئت این شهرستان مازیار جمشیدخانی با اسب سندباد 4 از باشگاه الوند توانست مسیر مسابقه را در 4 خطا در زمان – 39.40 طی کند و مقام دومی را از آن خود کند.

وی همچنین از شرکت سوارکاران شهریاری در مسابقات کشور در ماه‌های آتی خبر داد و متذکر شد: این شهرستان از ظرفیت بالایی در سوارکاری استان تهران برخوردار است.