ناکامی قاچاقچیان در فروش 119 کیلو تریاک در البرز
ناکامی قاچاقچیان در فروش 119 کیلو تریاک در البرز

شهریاریها به نقل از پایگاه خبری پلیس، علی کامرانی صالح گفت: در پی کنترل باندهای توزیع مواد مخدر، ماموران در جریان فعالیت دو نفر که به صورت گسترده اقدام به خرید و فروش مواد مخدر در کرج می‌کردند، شدند. وی ادامه داد: در ادامه با تشدید اقدامات اطلاعاتی ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد […]

مخدرشهریاریها به نقل از پایگاه خبری پلیس، علی کامرانی صالح گفت: در پی کنترل باندهای توزیع مواد مخدر، ماموران در جریان فعالیت دو نفر که به صورت گسترده اقدام به خرید و فروش مواد مخدر در کرج می‌کردند، شدند.

وی ادامه داد: در ادامه با تشدید اقدامات اطلاعاتی ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مشخص شد که نامبردگان اخیرا با تهیه محموله‌ای از مواد مخدر در صدد فروش آن به مشتریان خود می‌باشند.

این مسئول افزود: بررسی آخرین اطلاعات حاکی از انتقال بخشی از محموله توسط یکی از دو نفر توزیع کنندگان مواد به یکی از استان‌های شرقی کشور بود.

کامرانی‌صالح خاطرنشان کرد: با توجه به خروج متهم از حوزه انتظامی استان البرز و ردیابی وی در شهرستان قزوین، ماموران پس از هماهنگی با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین وی را در حالی که سوار بر یک دستگاه اتوبوس بود شناسایی و به همراه 10 کیلوگرم تریاک دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز در پایان گفت: پس از دستگیری متهم ردیف اول همدست وی نیز در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و با هماهنگی مقام قضایی مقدار 109 کیلوگرم دیگر مواد مخدر از نوع تریاک از منزل آنها در کرج کشف شد.