ناوگان اتوبوس‌رانی شهریار نوسازی می‌شود
ناوگان اتوبوس‌رانی شهریار نوسازی می‌شود

شهریاریها : جمشید فرجی با تسلیت ایام سوگواری حضرت امیرالمومنین علی (ع) اظهار کرد: لیالی قدر فرصتی برای خودسازی انسان در راستای خداشناسی است، بنابراین ضروری است که تمام مسلمانان از این فرصت پیش آمده نهایت استفاده را ببرند. وی بـا اشاره به جمعیت 700 هزار نفری شهرستان شهریار بیان کرد: با توجه به جمعیت […]

13940318000732_PhotoA

شهریاریها : جمشید فرجی با تسلیت ایام سوگواری حضرت امیرالمومنین علی (ع) اظهار کرد: لیالی قدر فرصتی برای خودسازی انسان در راستای خداشناسی است، بنابراین ضروری است که تمام مسلمانان از این فرصت پیش آمده نهایت استفاده را ببرند.

وی بـا اشاره به جمعیت 700 هزار نفری شهرستان شهریار بیان کرد: با توجه به جمعیت 700 هزار نفری شهرستان شهریار ضروری است تا نـاوگان حمل و نـقل عمومی این شهرستان بیش از پیش تقویت شود.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شهریار تصریح کرد: حوزه حمل و نقل عمومی از خودروهای سبک و سنگین در دو بخش تاکسیرانی و اتوبوسرانی تشکیل می‌شود که توسعه ناوگان اتوبوس‌رانی شهریار در اولویت شورای اسلامی این شهر قرار دارد.

وی با اشاره به لزوم تقویت نـاوگان حمل و نـقل عمومی شهریار با نوسازی‌های این ناوگان خاطرنشان کرد: برای تقویت خدمات‌رسانی هر بخش عمومی، تقویت زیرساخت‌های آن بخش لازم و ضروری است، در بخش حمل و نـقل عمومی نیز باید ناوگان حمل و نـقل عمومی نوسازی شده و ارتقا یابد، البته در شهریار توسعه بخش اتوبوس‌رانی بیشتر مدنظر است.

فرجی به فرسوده بودن 170 دستگاه اتوبوس در بخش حمل و نقل عمومی شهریار اشاره کرد و گفت: 170 دستگاه اتوبوس در بخش حمل و نقل عمومی شهری به مرور زمان فرسوده شده است که شورای اسلامی این شهر اهتمام خاصی برای نوسازی آن دارد.

وی با اشاره به درخواست کمک از معاون وزیر کشور برای نوسازی بخش حمل و نقل عمومی شهریار اظهار کرد: شورای اسلامی شهر شهریار به دلیل نبود اعتبارات لازم توانایی نوسازی قسمت اعظم ناوگان حمل و نقل عمومی ندارد، بنابراین از معاون وزیر کشور برای نوسازی 50 دستگاه اتوبوس تقاضای مساعدت کردیم.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شهریار در پایان با اشاره به دیگر برنامه‌های این نهاد برای توسعه این شهر متذکر شد: شورای اسلامی شهر شهریار برنامه‌هایی برای توسعه زیرساخت‌های حوزه حمل و نقل عمومی، بهره‌برداری از طرح‌های شهری و ترافیکی، ساماندهی میادین، زیرگذر و روگذرهای سطح شهر و تسهیل عبور و مرور شهروندان و خودروها دارد که با اهتمام اعضای شورای شهر به سرانجام می‌رسد.