نامه رییس شورای شهر رباط کریم به استاندار مبنی بر عزل شهردار
نامه رییس شورای شهر رباط کریم به استاندار مبنی بر عزل شهردار

شهریاریها : محمدحسین بدرلو طی نامه ای به محمدحسین مقیمی، استاندار تهران، برکناری سید محمد میرزمانی در پنجاه و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر رباط کریم را اعلام کرد. در این نامه آمده است: علت این برکناری عدم سکونت میرزمانی در محدوده قانونی شهر و مطابق مفاد ماده ۳ و ۴ « آیین نامه اجرایی […]

شهریاریها : محمدحسین بدرلو طی نامه ای به محمدحسین مقیمی، استاندار تهران، برکناری سید محمد میرزمانی در پنجاه و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر رباط کریم را اعلام کرد.

در این نامه آمده است: علت این برکناری عدم سکونت میرزمانی در محدوده قانونی شهر و مطابق مفاد ماده ۳ و ۴ « آیین نامه اجرایی شرایط احراز تصدی سمت شهردار» مصوب ۱۳۷۷ و بند یک پاورقی ماده ۴ همان آیین نامه است.

همچنین رییس شورای اسلامی شهر رباط کریم در این نامه اورده است: اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر رباط کریم همچنین علی اصغر عظیم وند را به عنوان سرپرست شهرداری این شهر انتخاب کردند.

عظیم وند از پرسنل شهرداری رباط کریم است.

۳ نفر جلسه شورای شهر را ترک کردند

سخنگوی شورای اسلامی شهر رباط کریم در حاشیه این جلسه در جمع خبرنگاران گفت: حدود ۲هفته مصوبه ای با ۴ رای موافق مبنی بر عدم سکونت شهردار رباط کریم در شورای شهر به تصویب رساندیم و پس از گذشت مهلت قانونی، به طور رسمی عدم سکونت شهردار اعلام و وی برکنار شد.

اکرم اینانلو ادامه داد: در جلسه فرمانداری هر ۷ نفر حضور داشتند و به محض طرح عدم سکونت شهردار و رای گیری برای برکناری وی ۳ نفر از اعضای شورای شهر جلسه را ترک کردند.

برکناری شهردار رباط کریم صحت ندارد

برکناری شهردار رباط کریم در حالی توسط رییس و نیز سخنگوی شورای شهر رباط کریم مطرح می شود، که یک عضو شورای اسلامی شهر رباط کریم در گفتگو با خبرنگار مهر از عدم رسمیت یافتن جلسه شورای این شهر خبرداد و افزود:خبر عزل شهردار رباط کریم به هیچ عنوان صحت ندارد.

محمد تقی قاسمی لو افزود: چرا که در زمان رای گیری جلسه شورای شهر از اکثریت آرا افتاده بود.

رباط کریم ۷ عضو شورای شهر دارد و اخیرا حواشی زیادی پیرامون برکناری شهردار این شهر مطرح شده بود.