ناصر نوربخش :بدون در نظر گرفتن منافع شخصی این مسئولیت را قبول کردم
ناصر نوربخش :بدون در نظر گرفتن منافع شخصی این مسئولیت را قبول کردم

گروه ورزش شهریاریها : درباره قبول هدایت تیم ملی کشتی فرنگی گفت:‌ با توجه به اینکه دیدم فرصت‌های زیادی بعد از المپیک از دست رفته است و افرادی هم که آمده‌اند کار مثبتی انجام نداده‌اند زمانی‌که از من درخواست شد این مسئولیت را قبول کنم بدون در نظر گرفتن منافع شخصی این مسئولیت را قبول کردم […]

13920621000271_PhotoAگروه ورزش شهریاریها : درباره قبول هدایت تیم ملی کشتی فرنگی گفت:‌ با توجه به اینکه دیدم فرصت‌های زیادی بعد از المپیک از دست رفته است و افرادی هم که آمده‌اند کار مثبتی انجام نداده‌اند زمانی‌که از من درخواست شد این مسئولیت را قبول کنم بدون در نظر گرفتن منافع شخصی این مسئولیت را قبول کردم تا کشتی فرنگی سر و سامان بگیرد.

وی ادامه داد: خوشبختانه در اردویی که در جریان است بیشتر المپیکی‌ها حضور دارند و نفراتی هم که حضور ندارند با اجازه کادر فنی بوده است. باعث خوشحالی است که کشتی‌گیران المپیکی ما دوباره به اردوهای تیم ملی بازگشته‌اند.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی در پاسخ به این سوال که با توجه به مشخص نبودن رئیس فدراسیون کشتی آیا نگران این موضوع نیست که بعد از انتخاب رئیس جدید وی این جایگاه را از دست دهد، گفت: کار ما باغبانی است و انگیزه زیادی دارم؛ بعد از من هم هر کسی آمد و میوه‌ها را چید مهم نیست. امسال کار سختی داریم و باید کار را برای حضور در المپیک بعد زودتر آغاز کنیم. قبل از مسابقات جهانی هم برای کمک به تیم ملی اعلام آمادگی کردم و دنبال منافع شخصی نبودم، اما متاسفانه تنگ‌نظری‌ها و کسانی‌که مسئولیت اسمی می‌گیرند نه رسمی، ترسیدند از افرادی مانند من کمک بگیرند.

نوربخش ادامه داد: می‌‌خواستم ثابت کنم مانند سال‌های گذشته که بدون هیچ چشم‌داشتی کار کرده‌ام باز هم حاضرم این کار را انجام دهم. هر زمان که به وجود من نیاز بوده است وارد گود شده‌ام و هر زمان هم که نبوده‌ام در باشگاه خودم کار کرده‌ام، اما وقتی دیدم فرصت‌ها در حال از دست دادن است این مسئولیت‌ها را قبول کردم.

نوربخش با بیان اینکه فردی باید هدایت تیم ملی را بر عهده بگیرد که هم تجربه و هم تحصیلات و هم علم این کار را داشته باشد، گفت: سرمربی تیم ملی باید با کشتی‌گیران ارتباط تنگاتنگ داشته باشد. متأسفانه 20 سال در تمام رده‌های تیم ملی کار کرده‌ام، اما به حقم نرسیدم. اگر اجازه بدهند کمک می‌کنم و اگر هم اجازه ندهند به باشگاه خودم و زندگی شخصی‌ام می‌رسم. ‌اگر زمان کافی در اختیار من هم قرار بدهند، می‌توانم نتیجه بگیرم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا حکمی برای او صادر شده است یا نه، گفت:‌ هیچ حکمی نگرفته‌ام و تنها به دنبال این بودم که فرنگی‌کاران را جمع کنیم تا تمرینات از سر گرفته شود. این موضوع از هر چیزی ارزشمندتر است چون زمان زیادی تا مسابقات پیش رو نداریم.