مکزیک برابر کامرون به پیروزی رسید
مکزیک برابر کامرون به پیروزی رسید

جام جهانی برزیل شهریاریها : مکزیک و کامرون در دومین بازی گروه اول جام جهانی 2014 برزیل امشب از ساعت 20 و 30 دقیقه به مصاف یکدیگر رفتند. این دیدار در ورزشگاه داس دوناس در شهر ناتال برگزار شد که بارش باران از قبل بازی و تا پایان مسابقه ادامه داشت. در نیمه اول این […]

00957417جام جهانی برزیل شهریاریها : مکزیک و کامرون در دومین بازی گروه اول جام جهانی 2014 برزیل امشب از ساعت 20 و 30 دقیقه به مصاف یکدیگر رفتند.

این دیدار در ورزشگاه داس دوناس در شهر ناتال برگزار شد که بارش باران از قبل بازی و تا پایان مسابقه ادامه داشت.

در نیمه اول این مسابقه مکزیک عملکرد بهتری از حریف خود داشت. این تیم طی دقایق 11 و 29 توسط دوسانتوس به گل رسید که داور آنها را آفساید اعلام کرد. در دقیقه 16 چوبو موتینگ توانست دروازه مکزیک را باز کند که این گل هم از سوی کمک داور دوم آفساید اعلام شد.

در 15 دقیقه ابتدایی نیمه دوم بازی کمی آرامتر دنبال شد. در ادامه باز هم مکزیک توانست بر توپ و میدان مسلط شود و حملات زیادی را روی دروازه حریف تدارک دید.

در دقیقه 60 دوسانتوس روی یک حرکت ترکیبی با دروازه‌بان کامرون تک به تک شد که ضربه زمینی او را ایتاندجه دفع کرد تا روی ریباند پرالتا با یک ضربه بغل پا دروازه کامرون را باز کند.

بازی در نهایت با پیروزی یک بر صفر به سود مکزیک به پایان رسید تا یاران ساموئل اتوئو کامرونی به روزهای آینده و دیدار مقابل کرواسی و برزیل امیدوار باشند.

رولدان داور کلمبیایی بازی به ویکتور مورنو از مکزیک و نونوکئو از کامرون کارت زرد نشان داد.

مکزیک با این پیروزی 3 امتیازی شد اما با توجه به اینکه در بازی اول این گروه برزیل توانست 3 بر یک مقابل کرواسی پیروز شود با کسب 3 امتیاز و تفاضل گل بهتر در صدر جدول قرار گرفت.

در دومین دیدار این گروه سه شنبه شب برزیل و مکزیک و روز پنج‌شنبه کامرون و کرواسی به مصاف یکدیگر می‌روند.