موج جدید بارشی پنجشنبه به پایتخت می‌رسد
موج جدید بارشی پنجشنبه به پایتخت می‌رسد
تهران- مدیرکل هواشناسی استان تهران گفت: موج جدید بارشی پنجشنبه به تهران می‌رسد.

به گزارش شهریاریها ، مجتبی جلالی در خصوص وضعیت جوی و آب و هوایی استان تهران اظهار داشت: برای امروز رگبارهای محلی و نقطه‌ای در برخی نقاط نیمه شرقی و شمالی استان محتمل است.

جلالی با اشاره به اینکه برای روز چهارشنبه جوی آرام برای استان پیش بینی شده است گفت: پیش از ظهر پنجشنبه تا بامداد جمعه موج نسبتاً فعالی در استان تهران فعال خواهد شد و موج جدید بارشی پنجشنبه به تهران می‌رسد که انرژی این سیستم نسبت به موج قبلی کمتر بوده و بارش‌ها اکثر شهرهای استان را پوشش خواهد داد.

مدیرکل هواشناسی استان تهران عنوان داشت: هسته گرم این موج بارشی باران یا رگبار و رعدوبرق را در مناطق پایین دست استان تهران به دنبال خواهد داشت و ارتفاعات و نوار شمالی استان جز کانون‌های اصلی بارش برف و هسته‌های بارشی محسوب می‌شوند که جزئیات بیشتر و همزمان با تغییرات اطلاع رسانی می‌شود.

وی در ادامه در خصوص وضعیت هوای تهران برای امروز سه شنبه ۴ آذر گفت: امروز آسمان استان تهران نیمه ابری یا ابری، با احتمال رگبار پراکنده در بعضی از ساعات، به تدریج کاهش ناپایداری همراه خواهد بود و حداکثر دما ۱۰ درجه سانتی گراد و حداقل دما ۴ درجه سانتی گراد پیش بینی شده است.