موانع موجود در اجرای پروژه تصفیه خانه قدس و شهریار رفع شود
موانع موجود در اجرای پروژه تصفیه خانه قدس و شهریار رفع شود

شهریاریها : نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی بر رفع موانع اجرایی پروژه تصفیه خانه های شهر قدس و شهریار تاکید کرد.  حسین گروسی عصر روز گذشته در دیدار با مدیرعامل شرکت آبفای شهرها و شهرکهای غرب تهران، حمایت خود را از پروژه های آب و فاضلاب تصفیه خانه قدس و […]

گروسی 1شهریاریها : نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی بر رفع موانع اجرایی پروژه تصفیه خانه های شهر قدس و شهریار تاکید کرد.

 حسین گروسی عصر روز گذشته در دیدار با مدیرعامل شرکت آبفای شهرها و شهرکهای غرب تهران، حمایت خود را از پروژه های آب و فاضلاب تصفیه خانه قدس و شهریار اعلام کرد.

وی، ضمن تشکر از دست اندرکاران آب و فاضلاب شهرها و شهرک های غرب تهران افزود: تمام سعی و تلاش مسئولان، باید رفع مشکلات مردم در حوزه های مختلف از جمله آب و فاضلاب که از اهمیت ویژه ای برخوردار است، باشد.

این مسئول عنوان کرد: با توجه به جمعیت بالای شهرهای غرب استان تهران،‌ سعی می شود که موانع اجرایی پروژه تصفیه خانه های شهر قدس و شهریار هرچه سریعتر رفع شود.

در ادامه این نشست براتی نیز در خصوص روند اجرای پروژه های در دست اقدام اظهار داشت: عملیات احداث تصفیه خانه فاضلاب در شهریار با استقرار پیمانکار از مدتی قبل آغاز و فعال شده، اما ساخت تصفیه خانه فاضلاب شهرستان قدس در مراحل پایانی بوده و در صورت تامین اعتبار و منابع مالی بزودی آماده بهره برداری می شود.

وی در ادامه سخنان خود بر ضرورت تامین منابع مالی برای ایجاد تاسیسات آب در مسکن مهر در شهرستانهای شهریار و ملارد قبل از استقرار جمعیت تاکید کرد و خواستار پیگیری موضوع شد.