موافقت شورای شهر شهریار با واگذاری زمین برای احداث حسینیه در شهرک شاهد
موافقت شورای شهر شهریار با واگذاری زمین برای احداث حسینیه در شهرک شاهد

شهریاریها نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر شهریار، جمشید فرجی از موافقت شورای شهر با واگذاری زمین برای احداث حسینیه در شهرک شاهد خبر داد. وی اظهار کرد: با توجه به تقاضای شهرداری شهریار و درخواست اهالی شهرک شاهد به‌منظور احداث حسینیه بیت‌العباس (ع) در دویست و سی و دومین جلسه رسمی شورا مطرح […]

شهریاریهاشهریاریها نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر شهریار، جمشید فرجی از موافقت شورای شهر با واگذاری زمین برای احداث حسینیه در شهرک شاهد خبر داد.

وی اظهار کرد: با توجه به تقاضای شهرداری شهریار و درخواست اهالی شهرک شاهد به‌منظور احداث حسینیه بیت‌العباس (ع) در دویست و سی و دومین جلسه رسمی شورا مطرح و با رعایت کامل قانون و مقررات و آیین‌نامه مالی شهرداری‌ها موافقت شد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر شهریار در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین رویکردهای شورای اسلامی شهر شهریار توجه به کمبودها، تهدیدها و آسیب‌های اجتماعی موجود است و این اقدام در راستای تقویت و توسعه باورهای دینی و مذهبی صورت گرفته‌است.

وی در پایان متذکر شد: مساحت زمین حسینیه بیت‌العباس (ع) ۶۰۰ مترمربع و با حفظ مالکیت شهرداری شهریار با کاربری فرهنگی، مذهبی است.