مهندس محمودی : ایرانی در هر عرصه‌ای وارد شود می‌درخشد
مهندس محمودی : ایرانی در هر عرصه‌ای وارد شود می‌درخشد

شهریاریها : نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایرانی در هر عرصه‌ای وارد شود می‌درخشد، گفت: برگزاری همایش‌های ورزشی باید تقویت شود.   به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری فارس استان تهران، نخستین همایش بزرگ موتورسواری و اتومبیل‌رانی لوکس در شهر قدس عصر امروز با حضور محمد محمودی‌شاه‌نشین نماینده […]

شهریاریها : نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایرانی در هر عرصه‌ای وارد شود می‌درخشد، گفت: برگزاری همایش‌های ورزشی باید تقویت شود.

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری فارس استان تهران، نخستین همایش بزرگ موتورسواری و اتومبیل‌رانی لوکس در شهر قدس عصر امروز با حضور محمد محمودی‌شاه‌نشین نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی، حسین نوروزی رئیس اداره ورزش و جوانان و رضا حیدری مسؤول سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری برگزار شد.

محمد محمودی‌شاه‌نشین، نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس در این همایش در خصوص حضور پیشکسوتان و مسؤولان در این همایش اظهار داشت: حضور شما پیشکسوتان و مسؤولان به جوانان روحیه می‌دهد و آن‌ها را به شرکت در این‌گونه همایش‌ها ترغیب می‌کند.

وی افزود: از همه مسؤولانی که شرایط را فراهم کردند که برای اولین بار در شهر قدس این همایش برگزار شود، کمال قدردانی را دارم.

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خاص‌ بودن رشته آفرود در اتومبیل‌رانی گفت: فعالان این عرصه وقتی جاده تمام می‌شود، به کویر رفته و فاصله خود را با خدا کمتر می‌کنند و همچنین در شرایط سخت همچون کرمانشاه برای کمک به همنوعان می‌شتابند.

محمودی‌شاه‌نشین بیان کرد: ایرانی در هر عرصه‌ای وارد شود ناب خواهد بود، پس قدر خود را بدانید، اندیشه‌هایتان را تعالی ببخشید و با عشق به زندگی برای رسیدن به اهداف خود حرکت کنید.