مهندس گروسی:آرامش امروز کشور، نشانگر تدبیر درست است
مهندس گروسی:آرامش امروز کشور، نشانگر تدبیر درست است

شهریاریها : نماینده مجلس و نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس گفت: آرامش امروز در کشور با توجه به شرایط بد منطقه، نشانگر تدبیر درست است. مهندس گروسی که درنشست هم اندیشی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران سخن می گفت، افزود: در آستانه شروع 5/1 سال دوم دولت تدبیر و امید و در آستانه […]

garrossiشهریاریها : نماینده مجلس و نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس گفت: آرامش امروز در کشور با توجه به شرایط بد منطقه، نشانگر تدبیر درست است.
مهندس گروسی که درنشست هم اندیشی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران سخن می گفت، افزود: در آستانه شروع 5/1 سال دوم دولت تدبیر و امید و در آستانه هفته دولت، خدمت همه دولتمردان، خصوصاً نژادفلاح مدیر کل و همکارانش تبریک می گویم و باور دارم که توجه به ورزش، هزینه های بسیاری را در کشور ما در بحث دارویی و درمان کم خواهد کرد.

وی ضرورت توجه به بحث تولید، اشتغال و فرهنگ را مورد تاکید قرار داد و گفت: ورزش جزء لاینفک فرهنگ است و هر 2/1 دلاری که در ورزش هزینه شود، 5/4 دلار از هزینه بیمارستانی و درمانی کاهش می یابد.
مهندس گروسی خواستار توجه بیشتر به جامعه ورزش شد و افزود: در برخی از اقلام دارویی، مصرف ما از کشور چین بیشتر است و این در شان کشور اسلامی ما نیست و شایسته نیست در کشور ما 6 درصدمردم ورزش کنند، در حالی که این رقم درانگلیس 85 درصد و در استرالیا90 درصد است.
وی یادآور شد: امروز در کشور کارهای مهمی پیش رو داریم، آنهم با این همه پتانسیل. برخی از کشورها یکی از پتانسیل های ما را دارا هستند و رشد خود را مدیون آن می دانند، اما برازنده نیست که ما با نفت و گاز و معادن و سواحل و … با مشکلات دست و پنجه نرم کنیم. باید به نیروی انسانی هم توجه شود، چرا که محور توسعه، نیروی انسانی است.