مهندس مسعود رهنما به سمت شهردار شهریار منصوب شد
مهندس مسعود رهنما به سمت شهردار شهریار منصوب شد

شهریاریها به نقل از پایگاه خبری شهرداری شهریار: مراسم تودیع مهندس حسینی و معارفه مهندس مسعود رهنما بعنوان شهردار شهریار با حضور جمع کثیری از مسئولین استان،  خانواده های معزز شهدا و جانبازان سرافراز، و شهروندان شهریار در محل تالار ایران برگزار گردید. این مراسم با حضور گروسی نماینده مجلس شورای اسلامی، کریمی معاون عمرانی […]

OLYMPUS DIGITAL CAMERAشهریاریها به نقل از پایگاه خبری شهرداری شهریار: مراسم تودیع مهندس حسینی و معارفه مهندس مسعود رهنما بعنوان شهردار شهریار با حضور جمع کثیری از مسئولین استان،  خانواده های معزز شهدا و جانبازان سرافراز، و شهروندان شهریار در محل تالار ایران برگزار گردید.
این مراسم با حضور گروسی نماینده مجلس شورای اسلامی، کریمی معاون عمرانی استانداری تهران ،حجت الاسلام و المسلمین سالمی امام جمعه شهر شهریار ،هادیزاده فرماندار شهرستان شهریار و معاونین ،عزیزی رئیس دادگستری شهرستان ،طاووسی دادستان شهرستان ، سرپرست شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر شهریار، معاونین شهردار و مسئولین مناطق و نواحی شهرداری ، ائمه جمعه شهرستان ،مسئولین نظامی و انتظامی شهرستان ،رؤسای ادارات شهرستان، مسئولین شهر شهریار، خانواده های معظم شهدا و ایثارگر ،دیگر مسئولین و اصحاب رسانه، برگزار گردید.
لازم به ذکر است در این مراسم از زحمات مهندس اسماعیل آبادی که سه ماه بعنوان سرپرست شهرداری شهریار، فعالیت نموده بود، تقدیر صورت پذیرفت.
و همچنین در پایان مراسم از خدمات مهندس حسینی که نزدیک به 7 سال مسئولیت شهرداری شهریار را بر عهده داشت تجلیل و طی حکمی از سوی رحمانی فضلی وزیر کشور، مهندس مسعود رهنما به سمت شهردار شهریار منصوب گردید.
شایان ذکر است رهنما دانش آموخته عمران با گرایش راه و ساختمان و مهندسی حمل و نقل و ترافیک و همچنین دارای 23 سال سابقه مدیریتی میباشد.
معاون وزیر راه و ترابری ،مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، معاون وزیر در ساخت و توسعه آزاد راه های کشور، مدیرعامل و رئیس هئیت مدیره شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش، مدیرکل دفتر امور اقتصادی سرمایه گذاری و مشارکت های وزارت راه و ترابری ،مدیر عامل و عضو هئیت مدیره سازمان پایانه ها و پارک سوارهای شهرداری تهران ،مدیر مرکز کنترل و ترافیک و مدیریت شهر تهران ،معاون شهرسازی در مناطق 18 و 19 تهران، مشاور و معاون منابع انسانی شهرداری تهران ،قائم مقام و نائب رئیس هئیت مدیره شرکت کنترل ترافیک تهران ،مشاور ارشد و معاون امور فنی شرکت ملی نفت کش (NITC) از مهم ترین سوابق مدیریتی وی به شمار می رود.
در ادامه رئیس شورای اسلامی شهر شهریار با خرسندی از سکان داری مهندس رهنما بر مدیریت شهری شهرداری شهریار گفت: شورای اسلامی استوار و محکم پشتیبان شهردار منتخب بوده تا بتوان با همکاری، تعامل و همبستگی با یکدیگر و هم چنین تعامل با دیگر دستگاه های اجرایی و فرهنگی اقدامات مثبت و سازنده ای را در راستای ارتقای خدمات بخشی به مردم و شهر شهریار برداریم.