مهندس محمودی : ۱۳۰۰ کارگر یک شرکت در شهریار در آستانه ورشکستگی
مهندس محمودی : ۱۳۰۰ کارگر یک شرکت در شهریار در آستانه ورشکستگی

شهریاریها : نماینده مردم شهرستان های ملارد، شهریار و قدس در مجلس شورای اسلامی گفت: یک شرکت با بیش از ۱۳۰۰ کارگر در شهریار قریب به ورشکستگی است و از این کارخانجات و شرکت ها کم نداریم.  محمد محمودی شاه نشین در مراسم معارفه نوراله طاهری، به عنوان فرماندار شهریار طی سخنانی خطاب به بزرگان […]

شهریاریها : نماینده مردم شهرستان های ملارد، شهریار و قدس در مجلس شورای اسلامی گفت: یک شرکت با بیش از ۱۳۰۰ کارگر در شهریار قریب به ورشکستگی است و از این کارخانجات و شرکت ها کم نداریم.

 محمد محمودی شاه نشین در مراسم معارفه نوراله طاهری، به عنوان فرماندار شهریار طی سخنانی خطاب به بزرگان شهرستان شهریار گفت: مسئولین، هرچقدر باتجریه و تحصیلات باشد، از هم فکری و مشورت و تجربیات بزرگان شهر بی نیاز نیست.

وی با اشاره به برداشتن نرده های مردم و مسئولین در نماز جمعه شهریار، افزود: مسئولین از این اقدامات درس بگیرند و بدانند با مردم در یک جایگاه هستند، این نظام تا زمانی که فاصله بین مردم و مسئولین نباشد، پابرجا خواهد بود.

کاهش معضلات حمل و نقل شهریار با احداث قطار حومه ای تهران-شهریار

نماینده مردم شهرستان های ملارد، شهریار و قدس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات شهریار، خطاب به فرماندار این شهرستان گفت: درخواست می کنم، که بستری برای حل مشکلات عمده و معضلات شهریار فراهم شود، بزرگ ترین مشکل شهریار معضل ارتباطی و حمل و نقل تهران با شهریار است، هر روز وقت تعداد زیادی از مردم در مسیر تهران به شهریار تلف می شود و یکی از راه های کاهش این معضل، احداث قطار حومه ای و «بی. آر. تی» است و راهبری احداث قطار حومه ای بر عهده فرمانداری است.

وی افزود: دومین مشکل شهریار بحث اشتغال است، شهریار با این استعداد ۳ سال است، کلنگ زنی شده، اما ۳ درصد پیشرفت فیزیکی نیز نداشته و تنها به یک تابلو اکتفا شده است و متاسفانه اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان تهران کوچک ترین اقدامی در جهت احداث این شهرک و تامین زیرساخت های آن نکرده است، در روزهای افتتاح این شهرک ما به مردم قول دادیم ۸۰ هزار شغل در این شهرک ایجاد خواهد شد و لازم است، فرمانداری با تمام قوا به این امر بپردازد.

محمودی شاه نشین گفت: این که مردم فکر کنند، که شهرک صنعتی ملارد و شهریار نیز به سرنوشت بیمارستان ۱۷ ساله مبتلا خواهد شد، نگاه خیلی خوبی نیست.

مشارکت کارفرمایان در قالب طرح «تکاپو» در شهریار در حد صفر است

وی به مشکلات واحدهای صنعتی داخل شهرستان شهریار گفت: ایجاد فرصت های شغلی جدید خوب است، اما باید وضع کارخانجات موجود که در حال ورشکستگی هستند، نیز بپردازیم، یک شرکت با بیش از ۱۳۰۰ کارگر در شهریار قریب به ورشکستگی است و از این کارخانجات و شرکت ها کم نداریم، اگر حقوق یک کارگر ۳ یا ۴ ماه عقب بیفتد و عیدی وی برای سال بعد موکول کنند، مناسب نیست و آثار آن در جامعه دیده می شود، باید به بازار رونق بدهیم.

نماینده مردم شهرستان های ملارد، شهریار و قدس در مجلس شورای اسلامی گفت: باید تمام توان را در اشتغال شهرستان به کار بگیریم، امسال ۳۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار در قالب طرح «تکاپو» گذاشته شد و متاسفانه مشارکت شهریار آخرین شهرستان در بین ۱۶ شهرستان استان تهران شد.

وی اظهار داشت: با توجه به میزان بالای جمعیت این منطقه و نیز جمعیت بالای دانش‌آموزان، معلمان و فرهنگیان و بسیاری دیگر از ادارات می‌توانند با حضور در این منطقه، بهبود هر چه بیشتر خدمات در این شهرستان را رقم بزنند و امید است که فرمانداری به صورت جدی در این مسیر قدم بردارد.