مهندس محمودی :پیگیری قطار شهری ملارد، شهریار و قدس تا رسیدن به نتیجه ادامه دارد
مهندس محمودی :پیگیری قطار شهری ملارد، شهریار و قدس تا رسیدن به نتیجه ادامه دارد

شهریاریها :مهندس محمد محمودی شاه نشین، در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به راه اندازی قطار شهری، به عنوان یکی از مطالبات به حق مردم شهرستان های ملارد، شهریار و قدس اظهار داشت: بسیاری از شهرستان‌های کشور از جمله شهرستان‌های شهریار، قدس و ملارد در این خصوص درخواست‌هایی به مجلس داده‌اند. وی افزود: ما […]

شهریاریها :مهندس محمد محمودی شاه نشین، در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به راه اندازی قطار شهری، به عنوان یکی از مطالبات به حق مردم شهرستان های ملارد، شهریار و قدس اظهار داشت: بسیاری از شهرستان‌های کشور از جمله شهرستان‌های شهریار، قدس و ملارد در این خصوص درخواست‌هایی به مجلس داده‌اند.

وی افزود: ما با تمام توان پیگیر طرح قطار شهری شهرستان‌های شهریار، قدس و ملارد هستیم و این پیگیری منجر نامه اخیر خطاب به محمد رضا انصاری مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی وزارت راه و شهرسازی مبنی بر درخواست تسریع در راه اندازی قطار شهری شهرستان های ملارد، شهریار و قدس شده است.

نماینده مردم شهرستان های ملارد، شهریار و قدس در مجلس شورای اسلامی گفت: در این نامه با اشاره به گذشت بیش از ۳ ماه از پی نوشت معاون اول رییس جمهور، درخواست ارائه گزارش و نتیجه اقدامات شده است.

وی اضافه کرد: از آنجایی که مطالعات کافی انجام شده، لازم است که مترو تهران به شهریار ، قدس، ملارد و پروژه مهر صفا دشت بپیوندد و من به عنوان نماینده مردم این سه شهرستان مهم و پر جمعیت و در راستای بهبود اوضاع حمل و نقل عمومی، پیگیر خواسته مردم عزیز هستم و تا حصول نتیجه نیز به پیگیری ها ادامه خواهم داد.