مهندس محمودی: نگاه‌ها در ارائه خدمات به خانواده شهدا باید تغییر کند
مهندس محمودی: نگاه‌ها در ارائه خدمات به خانواده شهدا باید تغییر کند

شهریاریها: محمد محمودی شاه‌نشین در آغاز طرح سپاس که در شهرستان قدس به جهت تجلیل از خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان صورت گرفت اظهار کرد: نوع نگاه و توجه به این بزرگواران مقدار بسیار زیادی باید تغییر کند و در مسیر بهتری قرار بگیرد. وی افزود: این بدین معنی است که هیچ‌یک از ما اجازه […]

محمودیشهریاریها: محمد محمودی شاه‌نشین در آغاز طرح سپاس که در شهرستان قدس به جهت تجلیل از خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان صورت گرفت اظهار کرد: نوع نگاه و توجه به این بزرگواران مقدار بسیار زیادی باید تغییر کند و در مسیر بهتری قرار بگیرد.

وی افزود: این بدین معنی است که هیچ‌یک از ما اجازه نداریم که از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران برای امیال و خواسته‌های سیاسی و … بهره ببریم و باید هرلحظه تلاش کنیم که بتوانیم رشادت‌ها و ایثارگری‌های آن‌ها با تمام توان ارج نهاده و در راستای تجلیل و تقدیر آن‌ها قدم برداریم.

نماینده مردم شهریار قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: موضوعی که لازم است به آن اشاره‌کنم این است که تجلیل و تقدیر با هدایا و کادو منظور نیست بلکه وظیفه ما است مشکلات و نیازهای این بزرگواران را تا حد امکان رفع‌ورجوع کنیم چراکه آن‌ها از جان و مال و فرزندان خود گذشتند برای آرامش و آسایشی که ما امروز داریم.

محمودی در ادامه بیان کرد: امروز شاهد این هستیم که درگذر زمان اتفاقاتی در خصوص توجه به خانواده شهدا و ایثارگران و جانبازان در حال رخ دادن است که چندان مطلوب نیست و باید تغییر در این نگرش ایجاد شود چراکه این موجب شده که مقداری این بزرگواران با مشکلاتی روبرو شوند که مرتفع کردن آن اندکی سخت است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: لازم است که توجه به خانواده شهدا مقدار قابل‌توجهی با تغییرات روبرو شود چراکه امروز در زمان بازدیدهایی که به‌صورت ادواری با خانواده شهدا داشته و داریم گاها شاهد این هستیم که برخی از این خانواده‌ها از کمترین ملزومات زندگی نیز کمترین بهره را می‌برند اما بااین‌حال همچنان ایثار می‌کنند و لب نمی‌گشایند.