مهندس محمودی:پیگیر وعده‌های داده‌شده هستیم
مهندس محمودی:پیگیر وعده‌های داده‌شده هستیم

شهریاریها : محمد محمودی بعد از ظهر امروز در نخستین نشست خبری خود که با اصحاب رسانه و مطبوعات در غرب استان تهران برگزار شد، اظهار کرد: روز جوان را به همه آینده‌سازان این مرز و بوم تبریک گفته و امید است با همراهی و همدلی که در جامعه وجود دارد بتوانیم بهترین‌ها را به […]

۱۳۹۵۰۲۲۹۰۰۰۸۳۰_PhotoAشهریاریها : محمد محمودی بعد از ظهر امروز در نخستین نشست خبری خود که با اصحاب رسانه و مطبوعات در غرب استان تهران برگزار شد، اظهار کرد: روز جوان را به همه آینده‌سازان این مرز و بوم تبریک گفته و امید است با همراهی و همدلی که در جامعه وجود دارد بتوانیم بهترین‌ها را به دست بیاوریم.

وی بیان کرد: از آغاز به دنبال این خواهیم بود که تحولی در بازار کار و اقتصاد ایجاد کنیم، چراکه نیاز امروز جامعه بحث اشتغال و بهبود وضعیت اقتصادی است.

منتخب مردم شهرستان‌های شهریار، ملارد و قدس در مجلس دهم ادامه داد: همچنین در خصوص جهت‌گیری در انتخابات هیأت رئیسه مجلس امیدواریم این امر به سمت و سویی پیش برود که خشنودی مردم و رضایت خداوند را به همراه داشته باشد.

محمودی تصریح کرد: از مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان‌های شهریار، قدس و ملارد، مجریان انتخابات، هیأت نظارت و اجرایی و به طور کل هر آن کس که در انتخابت دور دهم مجلس شورای اسلامی حضور داشت یا همراه ما بودند یا با دیگر کاندیداها بودن تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: ما سی‌دی انتخابات را شکستیم و تجربیات تلخ و شیرین آن را پشت‌سر گذاشتیم و از امروز نوار پیگیری‌ها را برای ثبت و ضبط در عرصه خدمتگزاری روشن کرده و پیگیر وعده‌های داده شده خواهیم بود و تمام تلاش خود را خواهیم داشت تا این امیدی که در دل مردم ایجاد شده در دوران نمایندگی هر چه بیش از پیش بیفزاییم.

منتخب مردم شهرستان‌های شهریار، ملارد و قدس در مجلس دهم در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: برای به نتیجه رسیدن تمام نیازها و خواسته‌های به‌حق مردم شهریار، قدس و ملارد از آحاد مردم و مسؤولان کمک و یاری می‌خواهیم تا در کنار هم بتوانیم بهترین نتایج را فراهم کنیم و به دور از هر گونه موضع‌گیری برنامه‌ها را پیگیر باشیم تا مجلس دهم مجلسی باشد که اموراتش به نحو احسن مثمر ثمر شود.

وی در پایان متذکر شد: قطعاً هر سخن و وعده‌ای که در برنامه‌های انتخاباتی داشتیم را به صورت جدی پیگیری خواهیم کرد و این موضوع را باید در پایان بگویم که موضع‌گیری‌ها و بسیاری از برنامه‌های ما از سه طریق سایت، کانال تلگرام خبری و سومین بیانیه و اطلاعاتی که مسؤول ارتباط با رسانه‌های ما به صورت رسمی برای شما ارسال می‌کند اعلام خواهد شد.