مهندس طاهری : فعالیت های صنعتی در شهریار با رعایت ملاحظات زیست محیطی خواهد بود
مهندس طاهری : فعالیت های صنعتی در شهریار با رعایت ملاحظات زیست محیطی خواهد بود

شهریاریها : فرماندار شهریار گفت: باید در تمام امور، پروژه ها و اقدامات عمرانی و صنعتی شهریار به مسائل محیط زیستی و دغدغه های آن توجه کنیم. نوراله طاهری ظهر یکشنبه و در حاشیه مراسم روز زمین پاک طی سخنانی در جمع خبرنگاران با بیان این که همه موظف به حفاظت از محیط زیست هستیم، […]

شهریاریها : فرماندار شهریار گفت: باید در تمام امور، پروژه ها و اقدامات عمرانی و صنعتی شهریار به مسائل محیط زیستی و دغدغه های آن توجه کنیم.

نوراله طاهری ظهر یکشنبه و در حاشیه مراسم روز زمین پاک طی سخنانی در جمع خبرنگاران با بیان این که همه موظف به حفاظت از محیط زیست هستیم، گفت: قانون اساسی مترقی جمهوری اسلامی حفاظت از محیط زیست را امری همگانی می داند و بر این اساس همه مردم و مسئولان، دستگاه ها و نهادها موظف به حفاظت از محیط زیست هستند.

وی به تکلیف انسانی و اجتماعی در زمینه حفاظت از محیط زیست اشاره کرد و افزود: وظیفه انسانی نیز حکم می کند، که در زمینه پاک سازی محلی که در آن زندگی می کنیم و نیز صیانت از آن در برابر آلودگی ها تلاش کنیم و در واقع از این طریق به خود خدمت کرده ایم.

فرماندار شهریار با بیان این که توسعه پایدار در سایه رعایت ملاحظات زیست محیطی مقدور خواهد بود، گفت: باید در تمام امور، پروژه ها و اقدامات عمرانی و صنعتی شهریار به مسائل محیط زیستی و دغدغه های آن توجه کنیم و همواره سعی داشته باشیم تا فعالیت های ما کم ترین آثار تخریبی در طبیعت ایجاد کند.

بر اساس این گزارش، به مناسبت روز زمین پاک، تعدادی از مسئولین و فعالان محیط زیست شهریار به پاک سازی نمادین بلوار «خبرنگار» این شهرستان پرداختند.