مهندس طاهری ؛ تفکر شورا و شهرداری باغستان مدیریتی نیست
مهندس طاهری ؛ تفکر شورا و شهرداری باغستان مدیریتی نیست
شهریاریها - فرماندار شهریار با اشاره به اینکه فعالیت شرکت عمران شهر اندیشه پایان یافته اما همت مدیریت شهری بر پیگیری اتمام کار و خروج این مجموعه نیست، گفت: نوع رویکرد و عملکرد شورای شهر و شهرداری باغستان از ابتدا دوره فعلی صحیح نبوده و نوع تفکر مدیریتی و خدمات‌رسانی نیست.

به گزارش شهریاریها ،نوراله طاهری فرماندار شهرستان شهریار امروز در جمع خبرنگاران در خصوص انتخاب شهرداران ۲ شهر فردوسیه و صباشهر اظهار کرد: یک گزینه انتخاب شهردار فردوسیه و دو مورد در صباشهر انجام شد اما گزینه‌های معرفی شده علی‌رغم مشورت‌های صورت گرفته، تایید نشد و گزینه جدید شهردار فردوسیه مجدد معرفی شده و در صباشهر نیز با بد سلیقگی کار عقب افتاد.

وی افزود: فعالیت شرکت عمران شهر اندیشه پایان یافته اما همت شورا و شهرداری اندیشه بر پیگیری اتمام کار شرکت عمران نیست و زمانی که این شرکت اعلام می‌کند ۵۰ درصد هزینه های مترو را متقبل می‌شود مشخص است که درآمدهای زیادی از این منطقه کسب می‌کند و لازم است که شرکت عمران پس از پایان کار از این شهر خارج شود تا شهرداری به سروسامان کامل و سرمایه گذاری‌ها برسد.

فرماندار شهریار در ارتباط با مشکل زمین تعاونی ۷ گانه فاز ۶ اندیشه گفت: جلسات مختلفی در این خصوص برگزار شد اما کمیته امداد در خصوص سرانه خوب عمل نکرد و زمینی را تفکیک کرده و به گروهی داده که به حدود ۱۵۰ نفر زمین‌های ۱۲۰۰ متری در محل‌هایی واگذار شده که در طرح تفصیلی عبور خیابان شهرداری است و باید تکلیف این افراد از سوی کمیته امداد مشخص شود و همچنین سرانه‌ها می‌بایست به‌گونه‌ای تخصیص داده شود که همه افراد بتوانند به آن دسترسی داشته باشند.

وی درارتباط با دستگیری رئیس اداره کار شهریار گفت: گزارش‌هایی از تخلفات این اداره به اداره کل منتقل شد که هربار آن را جدی نگرفتند و در نهایت منجر به دستگیری رییس اداره کار شهریار و جابجایی مدیرکل استان شد.

وی با بیان اینکه باغستان آبستن حوادث خاص است گفت: نوع کار شورا از ابتدا درست نبود و شهرداری عملکرد درستی ندارد و نوع تفکر مدیریت شهری باغستان مدیریتی و خدمات رسانی نیست و روند خوبی پیش نمی‌رود.

فرماندار شهریار با اشاره به اینکه باغستان پتانسیل‌های خوبی داشته و نیازمند فکر و ایده است، خاطرنشان کرد: شهردار این منطقه تازه کار است و لازم بود به شهرداری کارکشته و مجرب سپرده میشد که همه جانبه جای نگرانی در این شهر است.

طاهری تصریح کرد: حکم انفصال دو عضو اندیشه صحت نداشته و هیچ جایگاهی نداشته و مسائل مطرح شده وجاهت ندارد.