مهدی صادقی :وزارت ورزش برای تکواندو سرپرست بی‌طرف انتخاب کند
مهدی صادقی :وزارت ورزش برای تکواندو سرپرست بی‌طرف انتخاب کند

گروه ورزش شهریاریها :کاندیدای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون تکواندو گفت: تکواندو در چند سال اخیر رشد معکوس داشته و برای عبور از این وضعیت نیاز به خون تازه دارد که معتقدم وزارت ورزش و جوانان پس از تعویق مجمع باید یک سرپرست بی طرف انتخاب کند تا شرایط برای همه کاندیدها برابر شود. مهدی […]

IMG_2624گروه ورزش شهریاریها :کاندیدای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون تکواندو گفت: تکواندو در چند سال اخیر رشد معکوس داشته و برای عبور از این وضعیت نیاز به خون تازه دارد که معتقدم وزارت ورزش و جوانان پس از تعویق مجمع باید یک سرپرست بی طرف انتخاب کند تا شرایط برای همه کاندیدها برابر شود.

مهدی صادقی ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: در چند سال اخیر تیم ملی نتایجی کسب کرده که در شان تکواندو ایران نیست. در صورتی که ما پتانسیل بالایی داریم و می توانیم در تکواندو جهان آقایی کنیم. با از دست دادن کرسی های بین المللی، تکواندو ایران خیلی لطمه خورده است. با صراحت می گویم عملکرد فدراسیون تکواندو به هیچ عنوان قابل دفاع نیست و ضعیف بوده است.

وی افزود: متاسفانه مسئولان فدراسیون تکواندو با عملکرد خود باعث دوری پشکسوتان و قهرمانان از فدراسیون شده اند و تنها دو نفر خاص برای فدراسیون و تکواندو ایران تصمیم‌گیری می کنند. در صورتی  که با نبود وفاق و همدلی نمی توان به جایی رسید و این رشته پرافتخار باید با خرد جمعی اداره شود.

این عضو پیشین تیم ملی تکواندو ادامه: دکتر گودرزی اولین نفری است که از بین اهالی ورزش به عنوان نفر اول این بخش انتخاب شده و به خوبی می داند که جریانات حاکم برآن چیست و از کجا اداره می شود. بنده افتخار شاگردی ایشان و دکتر سجادی را داشته ام و می‌دانم که می‌توانند به ورزش کمک کنند.

صادقی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اگر مجمع برگزار می شد هیچ کاندیدایی شانس پیروزی نداشت و پولادگر دوباره با رای بالا انتخاب می شد چرا که اعضای مجمع برای تخقق این هدف چیده شده بودند. ولی با تعویق مجمع دیگر انتخاب شدن او سخت است و سایر کاندیداها نیز شانس خواهند داشت. از وزیر ورزش می خواهم یک نفر را به عنوان سرپرست از مدیران وزارت برای فدراسیون تکواندو انتخاب کند تا بتواند با انتخاب درست اعضای مجمع، شرایط یکسانی را برای رقابت همه نامزدها فراهم کند.

وی در پایان گفت: شرایط تکواندو بحرانی است و من در خود این توانایی را می بینم که با ارائه راهکارهای مناسب این رشته را به جایگاهی که شایستگی دارد برسانم. مربیان و پیشکسوتان باید به خانه خود که فدراسیون است بازگردند. ضمن اینکه در نظر دارم رضا مهماندوست که با برخورد سلیقه ای کنار گذاشته شده بود را به تیم ملی ایران بازگردانم. به گفته مقام معظم رهبری ورزش قهرمانی قله است. برای رسیدن به آن باید از دشت و دامنه که همان ورزش همگانی است عبور کنیم. تکواندو نیز باید از ابتدا در ورزش همگانی گسترش پیدا کند.

مجمع انتخابات فدراسیون تکواندو که قرار بود روز یکشنبه برگزار شود از سوی وزارت ورزش و جوانان به تعویق افتاد و این تصمیم با استقبال کاندیداها و برخی اهالی این رشته مواجه شد.