مسئول کمیته برگزاری مسابقات گفت: اگر بازی به شرایطی برسد که تماشاگر حضور داشته باشد، بنا به دستور ستاد مقابله با کرونا موظف هستیم بازی را لغو کنیم. سهیل مهدی در گفت‌وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت برگزاری مسابقات باتوجه به شایعاتی در رابطه با تعلیق مجدد لیگ اظهار کرد: هر زمانی که ستاد مقابله […]

مسئول کمیته برگزاری مسابقات گفت: اگر بازی به شرایطی برسد که تماشاگر حضور داشته باشد، بنا به دستور ستاد مقابله با کرونا موظف هستیم بازی را لغو کنیم.

سهیل مهدی در گفت‌وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت برگزاری مسابقات باتوجه به شایعاتی در رابطه با تعلیق مجدد لیگ اظهار کرد: هر زمانی که ستاد مقابله با کرونا اعلام کند ورزش تعطیل شود، ما هم مثل همه مردم تبعیت می کنیم. طبق بیانیه ای هم که دادیم، تابع نظام سلامت کشور هستیم. اگر به واسطه این پاندمی کشور تعطیل شود، تابع نظام سلامت هستیم چرا که سلامتی کشور واجب است اما تا موقعی که اعلام نشده برنامه مان را اجرا می کنیم. وقتی اعلام می شود مدارس تعطیل نیست، ما هم باید بچه هایمان را به مدرسه بفرستیم و هیچ فرقی ندارد.

مسئول کمیته برگزاری مسابقات درباره حضور رسانه ها در ورزشگاه ها گفت: روابط عمومی سازمان لیگ درباره این مساله اطلاع خواهد داد. ما همچنان درگیر این ماجرا هستیم که رسانه ها بتوانند حضور داشته باشند. هنوز مجوزهای لازم را نگرفته‌ایم و بازی ها بدون تماشاگر است. تلاش می کنیم مجوز بگیریم تا تعداد محدودی از اصحاب رسانه را به ورزشگاه ها بیاوریم.

او درباره رعایت پروتکل های بهداشتی برای فصل پیش رو گفت: سازمان لیگ هیچ میهمان و تماشاگری ندارد. کنترل موارد ورودی به طور کلی در اختیار یگان های انتظامی است که با تعاملات اجتماعی در آن شهر و آن فضا و آن بازی خاص تصمیم گیری شده است. ما اعلام کردیم بازی بدون تماشاگر است و از علاقه مندان خواهش می کنیم بازی ها را از پای تلویزیون تماشا کنند. اگر بازی به شرایطی برسد که تماشاگر حضور داشته باشد، بنا به دستور ستاد مقابله با کرونا موظف هستیم بازی را لغو کنیم.

مهدی در پایان گفت: امیدوارم وضعیت به شکلی باشد که بتوانیم تماشاگران را در بازی ها داشته باشیم اما تا موقعی که دستور ستاد مقابله با کروناست موظف هستیم تا بازی را بدون تماشاگر برگزار کنیم.