مهدوی: مسئولان قدر پیروزی مقابل کوبا را بدانند
مهدوی: مسئولان قدر پیروزی مقابل کوبا را بدانند

گروه ورزش شهریاریها : مهدی مهدوی پس از پیروزی مقابل کوبا گفتواقعاً پیروزی سختی به‌دست آمد. امیدوارم مسئولان قدر این پیروزی را بدانند. پیروزی بر کوبا که یکی از قدرت‌های بزرگ والیبال جهان است کار خیلی بزرگ و ارزشمندی است. امیدوارم که نوار موفقیت‌ها ادامه داشته باشد. حتی می‌توانستیم گیم نخست این بازی را هم با […]

13920310000168_PhotoAگروه ورزش شهریاریها : مهدی مهدوی پس از پیروزی مقابل کوبا گفتواقعاً پیروزی سختی به‌دست آمد. امیدوارم مسئولان قدر این پیروزی را بدانند. پیروزی بر کوبا که یکی از قدرت‌های بزرگ والیبال جهان است کار خیلی بزرگ و ارزشمندی است. امیدوارم که نوار موفقیت‌ها ادامه داشته باشد. حتی می‌توانستیم گیم نخست این بازی را هم با برد پشت سر بگذاریم.

وی ادامه داد: امیدوارم در تهران هم نتیجه خوبی مقابل آلمان بگیریم و با انگیزه مضاعف برای سال‌های بعد لیگ جهانی حضور پررنگ‌تری داشته باشیم. فکر می‌کنم برای نخستین حضور، کسب این همه امتیاز در لیگ جهانی رکورد است.

پاسور تیم ملی والیبال ایران گفت: از مردم تشکر می‌کنم که صبح زود از خواب بیدار شدند و ما را دعا کردند؛ خوشحالم که موفق شدیم دل آنها را شاد کنیم. امیدوارم توانسته باشیم آنها را خوشحال کنیم.