مهدوی: در ست دوم هم می‌توانستیم پیروز شویم
مهدوی: در ست دوم هم می‌توانستیم پیروز شویم

شهریاریها : مهدی مهدوی پس از پیروزی ۳ بر یک برابر تونس در مورد این بازی اظهار داشت: شرایط مسابقات به گونه ای است که تمام بازیکنان باید بازی کنند تا فشا تنها روی چند بازیکن نباشد. بعد از شکست روز گذشته، امروز خیلی خوب بازی کردیم و توانستیم در ست هایی که به پیروزی […]

مهدویشهریاریها : مهدی مهدوی پس از پیروزی ۳ بر یک برابر تونس در مورد این بازی اظهار داشت: شرایط مسابقات به گونه ای است که تمام بازیکنان باید بازی کنند تا فشا تنها روی چند بازیکن نباشد. بعد از شکست روز گذشته، امروز خیلی خوب بازی کردیم و توانستیم در ست هایی که به پیروزی رسیدیم اختلاف خوبی ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: ست دوم را هم از دست مان در رفت وگرنه می توانستیم پیروز شویم. تونس تیمی معمولی است. فکر می کنم در حال حاضر نباید به این شرایط فکر کنیم که چند ست گرفته ایم و چند ست از دست داده ایم، بلکه باید بازی به بازی پیش برویم.

پاسور تیم ملی والیبال ایران با بیان اینکه ونزوئلا سخت از تونس است، خاطرنشان کرد: ونزوئلایی ها با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب آرژانتین شدند، اما ما هم با توجه به شرایط نشان دادیم که روز به روز بهتر خواهیم شد. امیدوارم فردا بهتر از امروز بازی کنیم تا در ادامه مقابل روسیه و لهستان آمادگی بالایی داشته باشیم.