مهدوی: حضور در جام واگنر مفید است
مهدوی: حضور در جام واگنر مفید است

شهریاریها : پاسور تیم ملی والیبال ایران گفت: امسال سال سختی در پیش داریم، اما ملی‌پوشان با شرایط سخت کاملاً آشنا هستند. به گزارش روابط عمومی اداره ورزش وجوانان شهرستان شهریار؛مهدی مهدوی در حاشیه تمرین تیم ملی والیبال ایران در خصوص شرایط خودش و تیم اظهار داشت:‌ بعد از مسابقات سنگین و فشرده لیگ جهانی […]

مهدویشهریاریها : پاسور تیم ملی والیبال ایران گفت: امسال سال سختی در پیش داریم، اما ملی‌پوشان با شرایط سخت کاملاً آشنا هستند. به گزارش روابط عمومی اداره ورزش وجوانان شهرستان شهریار؛مهدی مهدوی در حاشیه تمرین تیم ملی والیبال ایران در خصوص شرایط خودش و تیم اظهار داشت:‌ بعد از مسابقات سنگین و فشرده لیگ جهانی بازیکنان چند روز استراحت کردند اما فکر می‌کنم این استراحت کمی بازیکنان را از شرایط ایده‌آل دور کرده است.

وی ادامه داد: تمرینات با وزنه را شروع کرده‌ایم و رفته رفته کار سنگین‌تر می‌شود. از چند روز دیگر کارهای گروهی را با جدیت آغاز خواهیم کرد تا به آمادگی کامل برسیم.

پاسور تیم ملی والیبال ایران در مورد حضور ایران در جام واگنر، خاطرنشان کرد: بعید می‌دانم اتفاقی که ابتدای لیگ جهانی برای ما افتاد باز هم تکرار شود. بازی تدارکاتی یکی از نیازهای تیم ملی است و بدون شک حریفان ایران در این مسابقات می‌توانند بسیار مفید باشند. از طرفی خودشان هم نیاز به بازی تدارکاتی دارند.

مهدوی با بیان اینکه امیدوارم این مسابقات کمک حال تیم ملی باشد، افزود: بازی‌های تدارکاتی کمک می‌کند تا ملی‌پوشان به آمادگی برسند. فکر می‌کنم ملی‌پوشان با شرایط سخت کاملاً آشنا هستند البته بعد از جام واگنر به ایران می‌آییم و پس از یک استراحت کوتاه عازم مسابقات جهانی می‌شویم.امیدوارم با شرایطی که داریم در مسابقات جهانی هم نتایج خوبی کسب کنیم.