مقام نخست دانش آموزان شهریاری در مسابقات تنیس روی میز استان تهران
مقام نخست دانش آموزان شهریاری در مسابقات تنیس روی میز استان تهران

شهریاریها : کارشناس مسئول تربیت بدنی آموزش و پرورش شهریار از کسب مقام قهرمانی دانش آموزان این شهرستان در مسابقات تنیس روی میز دانش آموزان پسر مقطع ابتدایی شهرستانهای استان تهران خبر داد.  محسن طرقی اظهار داشت: با پایان مسابقات تنیس روی میز دانش آموزان پسر مقطع ابتدایی شهرستانهای استان تهران، تیم دانش آموزان شهرستان […]

ping pongشهریاریها : کارشناس مسئول تربیت بدنی آموزش و پرورش شهریار از کسب مقام قهرمانی دانش آموزان این شهرستان در مسابقات تنیس روی میز دانش آموزان پسر مقطع ابتدایی شهرستانهای استان تهران خبر داد.

 محسن طرقی اظهار داشت: با پایان مسابقات تنیس روی میز دانش آموزان پسر مقطع ابتدایی شهرستانهای استان تهران، تیم دانش آموزان شهرستان شهریار موفق به کسب مقام قهرمانی در این دوره از مسابقات شد.

این مسئول عنوان کرد: تیم تنیس روی میز دانش آموزان شهریار با مربیگری مسعود رحیمی انگیز و سرپرستی مهدی حاج یوسفی به این مسابقات اعزام شده بود که توانست با تلاش و پشتکار تمام اعضای تیم و مسئولان، به کسب این مقام نائل آید.

کشف استعدادهای ورزشی در مسابقات دانش آموزی

کارشناس مسئول تربیت بدنی آموزش و پرورش شهریار گفت: علی رحیمی انگیز، محمد مهدی ناصری منش، عرفان قاسمی و سید علی موسوی، اعضای تیم قهرمان تنیس روی میز شهرستان شهریار هستند.

وی ضمن تبریک به این دانش آموزان و مربیان آنان، ادامه داد: از انجا که مسابقات دانش آموزی در واقع فرصت مناسبی برای کشف و پرورش استعدادهای بالقوه است، امیدواریم با تلاش روزافزون دانش آموزان ورزشکار این شهرستان، در آینده شاهد افتخارآفرینیهای بیشتر در سطح استان و کشور باشیم.

 ضرورت بسترسازی برای حضور در عرصه های بین المللی ورزش

محسنی مسابقات دانش آموزی را سکوی پرش جوانان و نوجوانان ورزش دوست برشمرد و متذکر شد: دانش آموزان می توانند با شرکت در این مسابقات علاوه بر کسب رتبه های برتر و افتخارآفرینی برای شهر و استان خود، استعدادهای بالقوه خود را شناخته و برای حضور در عرصه های ملی و بین المللی ورزشی آماده شوند.

این مسئول تاکید کرد: البته در این میان وظیفه مسئولان نیز بسیار خطیر است و باید با ایجاد بسترها و فراهم آوری امکانات و تجهیزات مناسب، زمینه را برای بروز این مهم ایجاد کنند.