مقابله با اراذل و اوباش خط قرمز پلیس 
مقابله با اراذل و اوباش خط قرمز پلیس 
سردار "کیوان ظهیری" فرمانده انتظامی غرب استان تهران در اولین جلسه قرارگاه فرهنگی و اجتماعی استان و مقابله با اراذل و اوباش، با بیان اینکه مردم ما مردمی فهیم هستند، اظهار داشت:

به گزارش شهریاریها ،  یکی از مهمترین اولویت های پلیس برخورد با اراذل و اوباش می باشد، و کارکنان بایستی از آمادگی لازم برخوردار باشند تا بتوانند ماموریت های خود را به نحو مطلوبی انجام دهند..

وی افزود: اشراف اطلاعاتی، حفظ آمادگی و عدم غفلت، از مؤلفه های اصلی موفقیت در مأموریت ها است و این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است و باید به آن توجه کافی شود.
این مقام ارشد انتظامی در ادامه با بیان اینکه اعمال اشراف اطلاعاتی موثر و هدفمند باشد، تصریح کرد: عوامل پلیس در راستای اشراف اطلاعتی باید قبل از اراذل و اوباش در صحنه حضور یابند و در ابتدا با پاسخ محکم پلیس روبه رو شوند.

سردار ظهیری گفت: به هیچ عنوان به اراذل و اوباش اجازه عرضه اندام نخواهیم داد و در بحث تامین امنیت مردم، کوتاه نخواهیم آمد و مردم نیز باید برای داشتن شهری سالم و آرام با خادمان خود همکاری و در صورت مشاهده هر گونه موارد فوق مراتب را سریعا با شماره ۱۱۰ اعلام کنند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در پایان به اهمیت و ضرورت حفظ امنیت و آرامش مردم در جامعه، بر برخورد قانونی پلیس امنیت عمومی با اراذل و اوباش و هنجارشکنان تاکید کرد.

 کشف محموله حشیش در شهریار 
سردار “کیوان ظهیری” اظهار داشت: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران اخبار و اطلاعاتی از حمل مواد مخدر در شهریار به دست آورده و بررسی آن را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با کنترل محورهای مواصلاتی به سمت شهریار، به خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک شده و دستور توقف دادند.

این مقام ارشد انتظامی، تصریح کرد: ماموران با هماهنگی قضائی، در بازرسی از خودرو موفق به کشف ۲۱۹کیلو و ۶۰۰گرم حشیش شدند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اعلام دستگیری ۳ نفر در این خصوص، گفت:  قاچاقچیان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

سردار ظهیری در پایان با تاکید بر تداوم و استمرار مبارزه همه جانبه و برخورد قاطع پلیس با قاچاقچیان موادمخدر از عموم شهروندان خواست، در صورت اطلاع از هر گونه فعالیتی در این راستا، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.