معمای نیمکت استقلال در آستانه دربی
معمای نیمکت استقلال در آستانه دربی

گروه ورزش شهریاریها : سرمربی استقلال که یک هفته ای بود تیمش را با آرامش تمرین می‌ داد و امیدواری زیادی به برد در مسابقه امروز داشت، بدترین نتیجه ممکن را گرفت و با یک شکست فاجعه بار و باورنکردنی میدان را ترک کرد. شاید امیر قلعه‌نویی مستحق این نباشد که بعد از آن همه […]

00994858

گروه ورزش شهریاریها : سرمربی استقلال که یک هفته ای بود تیمش را با آرامش تمرین می‌ داد و امیدواری زیادی به برد در مسابقه امروز داشت، بدترین نتیجه ممکن را گرفت و با یک شکست فاجعه بار و باورنکردنی میدان را ترک کرد. شاید امیر قلعه‌نویی مستحق این نباشد که بعد از آن همه افتخار چنین مورد هجوم و حمله قرار بگیرد اما این رسم فوتبال است و هیچ قدرتی پایدار نیست.

سرمربی استقلال که همواره با تیمش عناوین بزرگی در رقابت های مختلف کسب می‌ کرد، حالا شرایطی نامساعد در ذهن هوادارانی دارد که بخصوص بابت درگیری دائمی او با ستاره های آبی‌پوش از وی دل خوشی ندارد. البته امیر قلعه‌نویی قبلا این درگیری ها را با نتایج خیره کننده جبران می‌ کرد اما حالا در دومین فصل ضعیف استقلال حتی این احتمال وجود دارد که او در روز دربی روی نیمکت نباشد.

نکته مهم درباره شخص قلعه‌نویی این است که شرایط فعلی استقلال و روحیه به هم ریخته این تیم در بدترین موقع ممکن رخ داده و حضور در دربی یک ریسک بزرگ برای سرمربی استقلال و البته خود باشگاه است. هنوز کسی نمی‌ داند که آیا بعد از شکست سنگین مقابل تراکتور تصمیمی در مورد قلعه‌نویی گرفته خواهد شد یا این مربی مثل همیشه خود در جدایی از یک باشگاه پیشقدم می‌ شود؟ در حالی که دوران قلعه‌نویی در استقلال قطعا تا انتهای این هفته به پایان خواهد رسید، حالا سوال این است که آیا او سرمربی استقلال در دربی خواهد بود یا مثلا دستیارش جواد زرینچه؟