معاون فرماندار قدس: نانوایی ها از مواد غیرمجاز استفاده نکنند
معاون فرماندار قدس: نانوایی ها از مواد غیرمجاز استفاده نکنند

شهریاریها :معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری قدس از واحدهای خبازی این منطقه خواست در هیچ شرایطی از مواد غیرمجاز همچون جوش شیرین در هنگام پخت نان، استفاده نکنند. به گزارش خبرنگار مهر، رحمان علیزاده در حاشیه بازدید از نانوایی های شهرستان قدس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با نانوایی هایی که از مواد […]

no-photoشهریاریها :معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری قدس از واحدهای خبازی این منطقه خواست در هیچ شرایطی از مواد غیرمجاز همچون جوش شیرین در هنگام پخت نان، استفاده نکنند.

به گزارش خبرنگار مهر، رحمان علیزاده در حاشیه بازدید از نانوایی های شهرستان قدس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با نانوایی هایی که از مواد غیر مجاز استفاده کنند برخورد قاطع انجام می گیرد تا شهروندان دچار مشکل نشوند و سلامت آنان به خطر نیفتد.

وی افزود: نانوایان مستقر در شهرستان باید اصول بهداشت در پخت نان را در سطح بالایی رعایت کنند و از کم فروشی و گرانفرشی به جد خودداری کنند زیرا با متخلفان برخورد قاطع انجام می گیرد و در صورت تکرار واحد صنفی آنان پلمب خواهد شد.

علیزاده ادامه داد: روند افزایش کیفیت نان در شهرستان مطلوب ارزیابی شده است و از واحدهای خبازی درخواست می شود از نیروهای کارآمد و ابزار و تجهیزات مناسب استفاده کنند تا نان مرغوب و با کیفیت مناسب در اختیار شهروندان قرار گیرد.

معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری قدس متذکر شد: آرد مرغوب از مهمترین عوامل ارتقای کیفیت نان است و از مسئولان شرکت غله در شهرستان تقاضا می شود نظارت و بازرسی دقیقی بر کیفیت این محصول داشته باشند.

وی افزود: نظارت بر نحوه طبخ نان، بررسی کیفیت نان و مقابله با متخلفان را از مهمترین اهداف این بازدیدها است و نظارت و بازرسی از واحدهای خبازی در قالب اکیپ ویژه ای شامل نماینده فرماندار، اداره صنعت، معدن و تجارت، مجمع امور صنفی و شرکت غله شهرستان انجام گرفته می گیرد.

علیزاده از شهروندان تقاضا کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را حضورا به مجمع امور صنفی شهرستان و یا با سامانه 124 اعلام کنند تا برخورد قاطع با متخلفان انجام گیرد.

بر پایه این گزارش، در حال حاضر بیش از 260 واحد نانوایی در نقاط مختلف شهرستان مشغول فعالیت هستند.