معاون استاندار تهران: کارآمدی نظام هدف اصلی ما است
معاون استاندار تهران: کارآمدی نظام هدف اصلی ما است

شهریاریها : امیرحسین باقرنژاد در جمع مدیران اجرایی شهرستان ری با اشاره به اقدامات شهرستان ری در عرصه‌های مختلف نظام گفت: در بخش بانوان اقدامات شایسته‌ای صورت گرفته است. معاون استاندار تهران با تأکید بر اینکه در حوزه دانشگاه از رشد علمی برخوردار بوده‌ایم، عنوان کرد: ری خدمات فراوانی به تهران ارائه می‌دهد، ما نیز […]

13910622000098_PhotoAشهریاریها : امیرحسین باقرنژاد در جمع مدیران اجرایی شهرستان ری با اشاره به اقدامات شهرستان ری در عرصه‌های مختلف نظام گفت: در بخش بانوان اقدامات شایسته‌ای صورت گرفته است.

معاون استاندار تهران با تأکید بر اینکه در حوزه دانشگاه از رشد علمی برخوردار بوده‌ایم، عنوان کرد: ری خدمات فراوانی به تهران ارائه می‌دهد، ما نیز توقع داریم تهران برای اجرای همان خدمات ما را همراهی کند.

وی با اشاره به تعامل شایسته با روحانیون گفت: در حوزه سیاسی تشکلات با جامعه روحانیت ارتباط خوبی داشتیم و جلسات متعددی برگزار کردیم.

باقرنژاد، ری را شهر مناسبت‌ها خواند و افزود: با توجه به کمبود اعتبارات از کاری که باید انجام می‌دادیم، کم نگذاشتیم.

تشکیل نخستین ستاد بزرگداشت قیام 15 خرداد در ری

فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به 50 سالگی قیام 15 خرداد عنوان کرد: در آستانه نیم قرن شدن قیام 15 خرداد برای نخستین‌بار ستاد بزرگداشت قیام 15 خرداد تشکیل شد.

باقرنژاد، ایجاد انگیزه‌های بیشتر در جامعه را از تأثیرات ایجاد این ستاد دانست و اذعان داشت: کارآمدی نظام هدف اصلی ما است و در این نمایشگاه با وجود پرداختن به قیام 15 خرداد دستاوردهای نظام به نمایش کشیده می‌شود.

اقدامات انتخابات بر اساس جدول زمان‌بندی پیش رفته است

معاون استاندار تهران با اشاره به اهمیت انتخابات اخیر یادآور شد: با توجه به اینکه دشمنان نظام تمام توان خود را برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات به کار بسته‌اند؛ مردم بصیر و غیور ایران اسلامی با توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب باید با حضور پرشور خود حماسه خلق کنند.

فرماندار ویژه شهرستان ری، انتخابات را مظهر حماسه سیاسی دانست و متذکر شد: در بحث انتخابات همه کارها و اقدامات به شایستگی انجام شد و خللی در اجرای اقدامات ستاد نداشتیم.