معابر فاقد تابلوی نام در کرج ساماندهی می‌شوند
معابر فاقد تابلوی نام در کرج ساماندهی می‌شوند

شهریاریها : سعید صفری در کرج اظهار داشت در این راستا تمامی معابری که فاقد نام باشند شناسایی شده و تابلوهایی برای ‌آنها نصب می‌شود. وی افزود: با این اقدام گامی اساسی در جهت خدمات به مردم برداشته می‌شود و شهروندان دیگر دچار مشکل در آدرس‌‌دهی نمی‌شوند. این مسئول با بیان اینکه باید چهره شهر […]

13910301000525_PhotoAشهریاریها : سعید صفری در کرج اظهار داشت در این راستا تمامی معابری که فاقد نام باشند شناسایی شده و تابلوهایی برای ‌آنها نصب می‌شود.

وی افزود: با این اقدام گامی اساسی در جهت خدمات به مردم برداشته می‌شود و شهروندان دیگر دچار مشکل در آدرس‌‌دهی نمی‌شوند.

این مسئول با بیان اینکه باید چهره شهر را نیز از وجود تابلوهای فرسوده و قدیمی پاک کرد، ‌گفت: هم‌اکنون در برخی از معابر و خیابان‌های کرج شاهد وجود تابلوهایی فرسوده و قدیمی هستیم که باید طرح‌هایی را به منظور ساماندهی و جایگزین کردن آنها اجرایی کنیم. در این راستا و براساس تمهیدات اندیشیده شده تعویض تابلوهای فرسوده و قدیمی در کرج در اولویت کاری قرار گرفته است.

صفری تأکید کرد: اجرای این طرح توسط معاونت خدمات شهری شهرداری کرج اجرا می‌شود لذا در این راستا تمامی تابلوهای فرسوده در این کلانشهر جمع‌آوری و به جای آنها تابلوهای جدید گذاشته می‌شود تا علاوه بر تازه کردن چهره شهر نوعی خدمات‌رسانی نیز به مردم ارائه شود.

وی گفت: برای اجرای این طرح باید آرایش و زیباسازی معابر و شهر مدنظر قرار گیرد، برای تحقق کامل اجرای این طرح در کرج باید تمامی مدیران شهرداری در مناطق مختلف اهتمام ویژه‌ای را نسبت به اجرای این مهم داشته باشند.