مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هدف اصلی ما این است که لیگ را با قدرت را با آغاز کنیم و با تمام توانمان مقابل سایپا قرار خواهیم گرفت. حمید مطهری در گفت‌وگو با میزان در خصوص شرایط این روزهای تیم فوتبال پرسپولیس، اظهار داشت: شرایط تیم ما شرایط بدی نیست و رفته رفته وضعیت بعد […]

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هدف اصلی ما این است که لیگ را با قدرت را با آغاز کنیم و با تمام توانمان مقابل سایپا قرار خواهیم گرفت.

حمید مطهری در گفت‌وگو با میزان در خصوص شرایط این روزهای تیم فوتبال پرسپولیس، اظهار داشت: شرایط تیم ما شرایط بدی نیست و رفته رفته وضعیت بعد از مشخص شدن اوضاع باشگاه بهتر شده است. ما با قدرت و با تمام توان در حال تمرین کردن هستیم و شرایط تیم قابل قبول است و منتظر شروع مسابقات لیگ برتر هستیم. قطعا از هفته اول بازی‌ها هدف اصلی ما این است که لیگ را با قدرت و برد آغاز کنیم و با تمام توانمان مقابل سایپا قرار خواهیم گرفت.

وی درباره انتخاب مدیرعامل جدید پرسپولیس تصریح کرد: با آمدن مدیرعامل جدید، امیدواریم مسیر جدید و رو به رشدی را در پیش بگیریم. حتما سمیعی مدیر موفقی بوده که به پرسپولیس آمده است. ابراهیم شکوری از جنس ماست و او می‌تواند در امور مختلف به باشگاه و سمیعی کمک کند و رابط خوبی بین ما و باشگاه باشد.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص تغییرات گسترده این تیم برای فصل پیش‌رو، خاطرنشان کرد: امسال تغییرات زیاد داشتیم و این تغییرات همه جا مرسوم است. قطعا کار سخت‌تری در زمین داریم. ما با تلاش، یکدلی، همبستگی و انژری و حمایت هوادران کارمان را باقدرت پیش می‌بریم. هواداران هم باید ما را یاری و حمایت کنند تا بدون حاشیه بتوانیم نتایج خوبی مثل سال‌های گذشته کسب کنیم.